![]() |
koninginnedag museumplein
ik had een vraagje, ik ga met koninginnedag naar het museumplein met een vriendin, alleen deze vriendin heeft net een hernia achter de rug, of nou nog steeds, maar gaat al wat beter, en kan niet zow veel lopen, op het museumplein zelf gaat het ook wel lukken, want daar kun je wel ergens op het gras zitten ofzow. maar hoe kom je gemakkelijkst bij het museum plein, dus welke route is het korts, die vanaf centraal station,of die vanaf station zuid wtc?? of een ander station
|
Citaat:
Verder kan ik het je helaas niet vertellen. Maar misschien is een kaart wat? |
Op Koninginnedag weiger ik echt dicher dan 200 meter bij het Museumplein te zijn.
|
Misschien niet een bijdrage aan dit topic, maar het is Koninginnedag. Zonder 'n'.
|
welke n ;)
|
Citaat:
|
jaah das waar ook
|
Alle boeren naar Amsterdam, hoerrraaa!
|
Citaat:
|
Naar Amsterdam voor Koninginnedag, wat een nachtmerrie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Boeren???
|
Citaat:
Zuid WTC...verdomd, nooit geprobeerd. Misschien rijdt er vanaf daar nog wel een tram, een ingekorte 5 ofzo :) |
tramlijn 3 stopt bij museumplein en rijdt gewoon (y)
|
Ja? Blijkt maar weer 'ns hoe centrumgericht ik ben...sorry.
Ok...love meis, da's dan óf Muiderpoort, óf Sloterdijk uitstappen en trammetje pakken :) |
Ik zou me met een hernia niet in Amsterdam wagen op Koninginnedag
|
Ik betwijfel bovendien of je op koninginnedag wel ergens op het gras kan zitten op het museumplein. Waarschijnlijk barst het er van de mensen.
|
Citaat:
|
Een paar van mijn vrienden gaan ook, maar ik heb echt geen zin om tussen die grote menigte te gaan staan. Waarschiijnlijk moet ik 's avonds ook nog alleen naar huis. Nee, bedankt. :p Ik zoek het wel hier wat meer in de buurt!
|
Thanks!!
vorig jaar hebben we ook een tijdje ergens op gras gezeten, maare ja dan zit je niet echt voor aan maar helemaal achter aan |
"Een hernia achter de rug" :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Scherp gezien, ik ben er niet helemaal bij. Dan heb ik niets gezegd.
Doet er niets aan af dat ik trouwens het met Sylph eens ben dat je nog niet dood gevonden wilt worden op koninginnedag in Amsterdam. :D |
Ik ook niet en ik ben nog wel Amsterdammer.
|
Citaat:
De watergraafsmeer, het gaasperpark en het vondelpark daarentegen vind ik wel leuk (y) |
Welk zichzelf respecterend persoon is er nu niet anti-koningshuis?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De koningin mag van mij wel in een zuiver ceromoniële rol koningin spelen. Maar geen geheime gesprekjes met de minister-president meer.
|
De gevangenis in met die criminele bende.
|
Ik vind Maxima wel heet :o
|
Maar haar vader heeft het bloed van duizenden mensen aan zijn handen. Als mijn vader zo inferieur zou zijn, zou ik hem bespugen en publiekelijk uitkotsen, niet hem op mijn huwelijk (proberen te) uitnodigen. Dus Maxima is ook inferieur.
|
Ik betwijfel soms ten zeerste of ze Wimlex ueberhaupt bij haar in bed laat slapen. :o
|
Citaat:
|
Vast wel, als je kijkt naar hoe lelijk die 'wolk' is.
|
Citaat:
|
Zomaar nationale symbolen beledigen. :nono:
|
Ja hoor, het is een baby, wat kan je daar nou aan zien?
Later wordt ze vast zo knap als haar moeder, en slaat ze net zo knappe mensen aan de haak als haar vader. |
Het is vanaf beide stations niet écht dichtbij. Maar je kan - denk ik - beter vanaf Zuid-WTC gaan en dan door het Beatrixpark. Het park zal lekker rustig zijn. Zodra je rond Apollohal e.d. komt is het niet zo ver meer, maar het zal wat drukker worden. Toch is het niets vergeleken met de route vanaf CS.
Daarbij vind ik Museumplein op Koninginnedag maar een drama. Veel te druk en altijd een tyfusherrie. Ik ga liever naar het Vondelpark of iets dergelijks. |
Citaat:
|
Vanaf centraal EN Zuid WTC stopt de 5 gewoon aan t museumplein...
va centraal trouwens ook de 1 en de 2...al is dat niet precies aan t museumplein maar aan de Hobbemastraat. klein stukje lopen. |
Citaat:
|
Mja, met tram 5 vanuit Zuid WTC moet het goed komen. (y)
En verder zal ik me met Koninginnedag ook niet buiten wagen, stel je voor zeg. :| |
Bijna al m'n vrienden gaan vanavond ook naar Amsterdam. Ik maak wel een leuk feestje in Zwolle, ik hoop dat er niet teveel koningsgedoe is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |