![]() |
[gezocht]Hit'mup shooters
Mn vriendin wil een computer op haar kamer, geen probleem, alleen vroeger speelde ze Doom, en daar is ze nog steeds fan van.
Dus ik zocht nu eigenlijk games in de trant van Doom die draaien op een oude P4 en een Nvidia Vanta videokaart. Wat ik niet zoek zijn Battlefield/Vietcong/Call Of Duty spellen, maar Doom/Duke Nukem spellen Beetje van de oude garde zeg maar, doolhoven rondrennen en beesten afknallen (y) Het liefst natuurlijk gratis, maar als ze in de budgetvakken liggen, kan het ook :p (ik heb zelf al gezocht op download.com of via google, maar daar kom ik niet echt ver mee. Bij Google kom ik bij hele oude homebrewed spellen, en Download.com kom er nog niet echt uit, meeste zijn demo's of ik ken het spel niet) |
Zoek maar in de budgetbakken, zoals je zelf zegt :)
|
Citaat:
Zie dit topic maar als een verkapte van vertel hier je ervaringen met/ wat is je favoriete oude shooter games/ |
Paar oude toffe shooters.
-Half life 1 -Alien vs Predator -SIN -Messiah |
Serious Sam?
|
Unreal Tournament (en 2003)
Quake 3 arena Quake 4 (supermooi spel) Serious Sam 1 & 2 |
Ouderwetse First person shooters van voor de revolutie die ook nog leuk zijn om te spelen bestaan niet.
|
Postal 2 :cool: (y) :D
|
Citaat:
Zoals gepost is serious sam er eentje van, maar KISS Psycho Circus is ook erg leuk. Of een paar uit de oude garde: doom 1/2/ultimate, Heretic, hexen of quake 1/2. Citaat:
En dat is met één woord, Geweld(ad)ig! Vroeger hield ik veel van deze gerne, maar in de huidige tijd speel ik veel stealth firstperson shooters, waarbij je over je (toekomstige) acties moet nadenken) , zoals deusex 1+2, Thieveryut of Thief 1 t/m 3. |
Shoot'em up shooters
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25. |