Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Danny Blind mogelijk weg bij Ajax (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1401242)

hhendrikxx 26-04-2006 17:41

Danny Blind mogelijk weg bij Ajax

Citaat:

Danny Blind moet na dit seizoen weg
bij Ajax.Het bestuur en de directie van
de Amsterdamse club hebben besloten een
andere koers te gaan varen,zo meldt De
Telegraaf.

Ajax wilde pas na de play-off-duels met
FC Groningen en de bekerfinale met PSV
(7 mei) het nieuws naar buiten brengen.
De clubleiding gaat niet inhoudelijk in
op de zaak.Ajax zegt in een persbericht
alleen dat de technische staf pas na
dit seizoen zal worden geëvalueerd.

Blind,die vorig jaar maart aan het roer
kwam,had nog een verbintenis voor een
jaar.Zijn voorgangers Morten Olsen,Jan
Wouters,Co Adriaanse en Ronald Koeman
dienden hun contract evenmin uit.
Van teletekst....

kalinho 26-04-2006 18:01

bron: "De Telegraaf"
dan is het waar.

Blind mag van mij wel blijven, de halve selectie is het halve seizoen geblesseerd geweest, ja dan is he tniet zo gek dat je geen kampioen wordt. En als ik dan zondag zie, hoe de fans hem toezingen, mag die van mij nog een kans krijgen.

Ertur 26-04-2006 18:04

Hmmm ik vind dit meer nog iets voor "geruchten" :o Pas als ie echt weg moet een eigen topic, zou ik zeggen. Maar ik ga daar niet over natuurlijk. :p

Ik ben bepaald geen 020-fan, dus mij boeit het maar matig.

Ik wil wel nog zeggen dat het er dik inzat: Er waren op een gegeven moment zowel een vacature voor TD als voor trainer bij Ajax. Dan is het niet slim om eerst een trainer aan te stellen, en daarna pas zijn baas, dikke kans dat die TD liever zijn eigen mannetje ziet. Dat lijkt nu ook te gebeuren, al kan natuurlijk niet gezegd worden dat 020 onder Blind goed, verzorgd voetbal heeft laten zien. Maar alleen al voor de continuïteit lijkt het me een domme zet hem te ontslaan.

Mr.Oizo 26-04-2006 18:28

Verbaast me niets, aangezien Van Geel al vorige week bij de vraag of Blind zou blijven vrij sceptisch antwoord gaf.

Dat trainersgedoe bij Ajax altijd. De 4 laatste trainers hebben volgens mij allen niet hun contract uitgediend. :p

Brain-Damage 26-04-2006 18:51

En de volgende mag ook weer na een jaartje oprotten...

Ik denk niet dat het veel effect zal hebben om Blind weg te sturen. Als je eerlijk bent had geen enkele coach er dit seizoen iets van kunnen maken daar in Amsterdam.
Vind het eigenlijk nog best knap van m dat ie dat zooitje alsnog aan het einde van het seizoen redelijk op de rails heeft gekregen.

one. 26-04-2006 18:55

Ik vind dat Blind nog een jaar de kans moet krijgen, om verschillende redenen die al genoemd zijn.

Sandersss 26-04-2006 18:58

Tja, als het de zoveelste trainer is die vroegtijdig weggaat, is het wel duidelijk dat het niet alleen aan de trainer ligt.

Gimme more beer 26-04-2006 20:38

Argh!

-> Opmerkelijke Sportberichten

Mitros 26-04-2006 21:05

Mocht het echt zover komen dan gaan we voor een eigen topic, zolang Ajax niks naar buiten brengt ---> Opmerkelijke Sportberichten

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07.