![]() |
Welke medicijnen gebruik jij regelmatig?
En waarvoor gebruik je ze dan?
Ben benieuwd of er veel jongeren al veel medicjinen gebruiken, of dat het meevalt. |
2 keer per dag:
flexonase flexotide 1 keer per dag singulair telfast oh en aticonceptie. als dat daaronder valt :bloos: :confused: |
de pil :p
verder niks. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er niet heel veel last van (ook al schijn ik een hoge graad van allergie voor honden te hebben en ik knuffel 24/7 met mijn hond :rolleyes:) maar als ik op vliegreis ga moet ik het een paar maanden gebruiken om mijn slijmvliezen in de buis van Eustasius te kalmeren vanwege de drukregeling... :o |
microgynon30 (anticonceptie)
verder niets, ook nooit pijnstillers |
Anticonceptiepil: Yasmin
Voor mijn astma: Qvar, 1 pufje twee keer per dag Ventolin, als ik het echt benauwd heb, maximaal 3x per dag. |
1x per dag
seroxat als ik last van astma heb ventolin of flixotide.. maar ik ben er vrij goed overheen gegroeit (Y) en zeer regelmatig paracetamol (nog net niet dagelijk..) |
Citaat:
|
Baclofen, maar dat wordt continue intrathecaal afgegeven. Verder alleen de pil (meliane) :)
|
cypramil :rolleyes:
|
De pil en ik gebruik regelmatig neus en keelspray omdat ik vaak goed verkouden ben..
|
- onderhoudsdosis penicilline met een hele moeilijke naam
- oxybutinine spoeling - de pil - nexium en verder ibuprofen en aleve enz. edit: ik zit ook vrij vaak aan de antibioticakuurtjes.. |
de pil
paracetamol en de homeopatische dingen tegen misselijkheid verkoudheid en hooikoorts omdat mn ouders er heilig van overtuigd zijn dat ik dat heb :confused: en keelpijntabletten |
De pil (microgynon). Maar eigenlijk vind ik de pil niet echt een geneesmiddel (medicijn). Het geneest toch niks?!
Heel soms paracetamol, maar niet echt vaak omdat het natuurlijk beter van niet is. |
uhm ik heb tyrax en strumazol, voor mn te snel werkende schildklier... elke dag :rolleyes:
|
Dat is vreemd. Ik kreeg thyrax voor mijn niet werkende schildklier.
|
Cyanide ahahahHAAHAA ha.
|
Citaat:
|
Roaccutane - tegen acne
Zinc & vitamine E - snellere genezing van de huid |
Minocycline - tegen Acne
Diane35 - tegen Acne PPC - Vervanger van paracetamol, voor mensen die last hebben van hun maag. |
Citaat:
De medicijnen die ik regelmatig gebruik zijn Flixotide en Ventolin...goh. |
Anticonceptiepil (Lovette, voorheen Microgynon 30)
Telfast (Voor hooikoorts en allergie) Nog iets anders waarvan ik de naam kwijt ben (ook hooikoorts) Elocon (voor exceem en allergie) |
Citaat:
|
domperidon (motilium)
imigran paracetemol rhytmodan "de pil" |
homeopatische shit, gelukkige geen andere zooi..behalve pil dan
|
Aerius (feb-sept) en 'de' pil.
|
Ik slik alleen de pil. Als ik echt héél veel pijn heb (wat gelukkig bijna nooit voorkomt), pak ik ibuprofen (in laagste dosis meestal).
|
Citaat:
|
Diclofenac - Migraine
Minocycline - Acne Ibuprofen - Random pijn Deflatine - Maagpijn |
uhm...ik heb nu ongeveer 2 jaar last van blaasontsteking en nu weer dus heb ik weer een antibiotica-kuur.( :o )
en de microgynon30 |
microgynon 30
betamethason miconazolnitraat hydrocortison tijdje ook diclofenac geslikt |
Citaat:
Vaag..... |
De pil en Ventolin.. maar ventolin niet dagelijks (gelukkig)
|
Oh, ik heb alleen de slik-medicijnen opgeschreven. Ik heb natuurlijk ook smeer-medicijnen.
|
eigenlijk niks :D
|
Seretide 2x per dag (vergeet ik vaak de laatste tijd, heb ook geen last) - voor de astma
Ventolin als ik het benauwd heb (bijna nooit) - voor de astma Tavegil - allergie (dus als ik een allergische reactie heb, de laatste tijd ook bijna nooit (y) ) Triamcinolon ac 0,05% crème - eczeemzalf Ureum 10% zalf - tegen droge huid (je huid "rustig" houden als je last van eczeem hebt etc) |
Citaat:
Nu slik ik alleen de pil (diane) |
ik gebruik flexonase omdat ik ben geopereerd aan mij bijholtens en ik gebruik heel vaak paracetemol omdat als ik ren al hoofd pijn krijg
|
ritaline
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De pil en minrin
|
mercilon
paroxetine |
Ik gebruik nooit medicijnen.
Citaat:
|
Tweemaal per dag (als ik eraan denk) flixotide, verder als het nodig is ventolin, redelijk veel otrivin.
|
Eens in de maand een paar pilletjes ibuprofen, verder eigenlijk niks.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |