![]() |
raar gevoel in m'n arm
Gisterennacht werd ik heel even wakker, zo tussen twee dromen in. Ik probeerde m'n arm op te heffen maar het lukte niet. Ik had er steken in enzo. Hoe hard ik ook trok, mijn arm geraakte de lucht niet in. Ik heb hem dan met mijn ander hand verlegd. Ik trok me er niet al te veel van aan en sliep verder. De volgende morgend funcioneerde mijn arm weer normaal...
:confused: is dit wel normaal? |
Dan heb je waarschijnlijk verkeerd gelegen met je arm.. kan geen kwaad.
Wel een heel maffe sensatie trouwens |
oja heb ik ook gehad , dan slaapt ie gewoon is wel melig :) lig je in bed til je je arm op en dan valt ie in een ker op je gezicht ofzow :D hehe gaat wel weer oever hoor :)
|
Vaak lig je dan lig idd verkeerd, op een zenuw ofzo. Dan sluit je je arm dus af en krijg je zo'n dood gevoel er in ed. Heb ik ook wel eens gehad. Als ie het de volgende morgen weer gewoon 'doet' dan is de kans groot dat het dat is.
|
is niet zo erg heb ik ook gehad heeel eng hij woog precies honderd kilo ik bleegf gewoon ff liggen en het was gedaan !
|
Het komt dat áls je dan slaapt op je arm er geen bloed meer doorheen loopt en dan heb je geen gevoel meer. Als het nog is gebeurd moet je gewoon snel over je verdoofde arm wrijven zodat ie weer warm wordt en dan heb je zo het gevoel terug
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24. |