![]() |
Que sera sera
Wat wilde jij worden toen je een klein jongetje of meisje was? (En wat ben je nu)
Van mijn 6e tot 10e ofzo wilde ik schrijfster worden (ik schreef ook altijd boeken over ridders en meisjes genaamd Marieke op mijn old skool typemachine :cool: ) In de brugklas toen ik 11 was wilde ik advocaat worden. Vanaf mijn 12e wist ik het niet meer. Nu ben ik student & administratief medewerker, en als ik later groot ben word ik denk ik notaris :cool: |
Zangeres :p en nu hotelmanager :bloos: .
|
dierenarts, toen kapper, toen weer dierenarts en nu bioloog :)
|
Vroeger archeoloog, en banketbakker.
Nu dokter :cool: en wil mijn MSc en PhD titel halen. Een oude vriendin van me wilde vroeger (in groep 1) vuilnisman worden :D Ze is toch maar gaan studeren :D (y) |
Vroeger: niets.
Nu: Lui en politicus. |
Arts.
|
advocaat dokter journalist cameraman producer schrijver webpagedesigner tekenaar architect schilder buschauffeur agent (in een grijs verleden :o :s ) rechercheur en vast nog meer dingen
|
Ik wilde bij de politie...tot ik te horen kreeg dat ik aan één oor doof was, toen kon dat niet meer.
Nu ga ik waarschijnlijk het onderwijs in. |
Citaat:
OT: Héél vroeger (6 jaar) brandweerman of acrobaat (don't ask). Daarna (rond een jaar of 9, 10) wilde ik kok worden. Daarna voornamelijk iets met tekenen of iets met computers (spelletjes maken). Tegenwoordig vind ik de technische kant van computers saai (programmeren, bleh) maar kan ik me nog steeds wel vinden in graphic design (2d en 3d). |
Ik heb niet echt iets gehad wat ik wilde worden, maar er staat me iets bij dat ik een tijdje houthakker wilde worden.
Nu (een cynische) journalist. |
Vroeger apotheker en daarna kinderarts. Nu studeer ik voor klinische psycholoog.
|
juffrouw, dokter en mama (allemaal tegelijk :D ... op maandag en dinsdag juffrouw, op woensdag en donderdag dokter en op vrijdag, zaterdag en zondag mama:D)
|
ik wilde vroeger nooit iets worden. zeg maar. En nu nog steeds niet.
|
Tot me 15de wilde ik direnarts worden. Toen ik ooit Brainiac zag wist ik het meteen :D ik wilde in een chemische lab werken. Ik studeer nu Laboratoirumtechniek op het MBO :)
|
Citaat:
|
Vroeger wilde ik worden: schrijver, speladviseur bij Nintendo (ja dat was toen in :o ) en profvoetballer.
|
boerin
zuster juffrouw schrijfster nu werk ik bij de thuiszorg bij gebrek aan opleiding :rolleyes: ik weet helemaal niet wat ik nou met mijn vedere leven moet. |
wat betekent de titel van deze draad eigenlijk?
|
'wat zal gebeuren zal gebeuren'. Denk ik.
Ik wilde vroeger respectievelijk dokter en treinmachinist worden. Nu wil ik iets met talen worden, maar wat - geen idee. |
Ridder, piraat, soldaat, archeoloog. En nu wil ik niks meer worden. Of piraat, maar dan wel een vriendelijke.
|
Ik wilde vroeger altijd boekhouder worden, omdat ik geld fascinerend vond. Nu wil ik ingenieur worden en dat lukt me aardig.
|
Ik wilde niet echt iets. Ik heb op de middelbare school zo lang nagedacht over wat ik moest studeren en uiteindelijk was het toch een foute keuze. Ik wist pas wat ik wilde toen ik een jaartje of twee studeerde (ik had rechten ook min of meer op de tast gekozen). En alles wat ik vanaf dat moment wilde is gelukt, ik ben nu advocaat bij het kantoor van mijn eerste keuze in de stad van mijn eerste keuze.
|
Vroeger logopediste.
En nu nog steeds. Mocht dat niet lukken: lerarenopleiding geschiedenis. |
Chirurg. :confused: Geen idee waarom. Maar dat wilde ik vroeger altijd worden.
Nu niet, nu weet ik niet wat ik wil worden. |
Straaljagerpiloot.
Alles door, keuringen doorlopen vindt kabinet balkenende dat we teveel f16`s hebben en genoeg vliegers dus opeens geen nieuwe lichting meer nodig... Snik Toen maar de IT in gegaan.... |
Ik wilde vroeger bij de rijkspolitie :cool:
En nu ben ik bezig met de groei van mijn eigen bedrijf. |
Vroeger wilde ik juffrouw, archeoloog, rechercheur, journalist of schrijver worden. Nu studeer ik en heb ik geen idee waar ik over een paar jaar zal werken. Het idee om 30 uur per week voor de klas te gaan staan, zal het wel worden, - bij gebrek aan beter.
|
Ik wilde een heleboel worden maar van wat me bijgebleven is: detective, kinderjuf en chirurg (want moeder ook ).
Ik word geen van drie. :( Misschien toch het eerste, who knowsss. ;) Ik studeer nu Rechten en Psychologie. Ik wil er verder niets mee doen, geloof ik. :| Daarom neem ik er volgend jaar Pedagogische Wetenschappen bij. Sluit goed aan bij Psychologie. En kan ik toch iets met kinderen doen ofzo. :cool: |
Ik wilde programmeur worden (..) of iets waarbij je veel kon tekenen. Tegenwoordig wil ik iets in de psychiatrie doen, ga volgend jaar ook met pyschologie beginnen.
Ik ken iemand die vroeger in zo'n 'vriendenboek' heeft geschreven dat 'ie trein of olifant wilde worden. :( Hij was pas 5 maar toch.. |
Vroeger wilde ik modeontwerpster worden.
|
Sinds ongeveer 87 wilde ik paleontoloog worden. Ik hou van ouwe botten.
Sinds ongeveer de 2e middelbare school wilde ik iets met computers gaan doen. In eerste instantie programmeren, maar toen ik ontdekte dat dat voor mietjes was, wilde ik netwerk design en implementatie gaan doen. Dat doe ik nu dus ook (met als tussenstap Gupa-tuben-vuller.) edit: Ow fuck, ik wilde ook altijd wel iets met treinen doen, machinist of treindienstleider, maar de opleiding duurt me te lang :o |
Schrijfster. En nu ben ik serveerster maar dat is natuurlijk maar een bijbaantje.
|
Langdurig werkloos
|
Eerst prinses :o :bloos: , daarna zangeres, toen stewardess, toen schrijfster (nog steeds), nu iets met designen of collumniste ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vroeger wilde ik altijd iets worden wat heel veel zou verdienen, advocaat ofzo.
En nu weet ik nog steeds niet wat ik wil. Het word in ieder geval geen advocaat! |
Stewardess :D (liever piloot natuurlijk, maar ja, daar moest je een jongetje voor zijn)
Nu is dat meer mijn noodplan. Als alles faalt, word ik gewoon stewardess. Zie je nog es wat van de wereld enzo :D |
Motoragent, architect, wereldreiziger en dan tegelijk. :cool:
En nu studeer ik voor dokter, iets wat ik vroeger absoluut niet wilde. :o |
Juffrouw, schrijfster en musicalster.
En ik kan nou niet zeggen dat ik het niet meer wil. :D Juffrouw dan op het moment niet zo, maar de rest nog wel. :o |
Citaat:
Citaat:
Daar kijk ik ook nooit...sta ik als een malle te springen op een festival omdat ik een vriendin kwijt ben en over het publiek heen wil kijken, tikt ze me inene van rechts op de arm, schrik ik me helemaal het lazerus. Grrr. |
Piloot, Ziekenwagenbroeder, arts, verkeerstorenleider, manager, journalist, en nu weet ik het niet meer :s :(
|
Circusdirecteur. duh.
Ik had ook een piste inelkaar gezet. En ik verveelde iedereen met fictieve tijgers die door hoepels sprongen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wilde vroeger banketbakker worden.
Nu studeer ik Bedrijfskunde, volgend jaar óf het jaar daarop wil ik er Rechten bij gaan doen. Ik wil gelukkig blijven en leuke dingen blijven doen. |
Ik wilde archeoloog worden, of binnenhuis architect, of schrijfster, of iemand die illustraties maakt bij boeken...
En nu, geen idee, eigenlijk teveel ideeën |
Citaat:
|
kapster, rechter, zangeres, wetenschapper, power ranger, actrice, prinses, journalist, schrijfster, advocate, milieuactiviste en nu weet ik het nog niet.
|
Vroeger wilde ik piloot worden. Nu gitarist van de (misschien wel ooit) nieuwe line-up van RHCP! :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |