Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   The Sims (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=140177)

colesto 25-06-2002 22:30

The Sims

Hallo ik heb allemaal nieuwe meubels en dergelijke gedownload bij www.thesimsresource.com maar normaal gesproken gaan de sims ook uit zich zelf eten maken en allerlei andere dingen doen maar als ik die gedownloade meubels enz. enz. erop heb gezet dan doen ze dat niet hebben jullie daar ook last van of weten jullie hoe je dat kunt voorkomen???? grtz Colesto

Ieke 26-06-2002 07:47

Staat mischien eigen wil uit?

colesto 27-06-2002 21:35

hoe kun je eigen wil aanzetten dan weet je dat???

micra 28-06-2002 16:46

k baal er echt van,
k heb je sims vacation geinstalleert en nu is mijn hele geluid weg,
het staat niet eens meer in de directoris!!
weet iemand wat k daar aan moet doen??

S 28-06-2002 16:50

Citaat:

micra schreef:
k baal er echt van,
k heb je sims vacation geinstalleert en nu is mijn hele geluid weg,
het staat niet eens meer in de directoris!!
weet iemand wat k daar aan moet doen??

Backupje maken van je savegames en het hele spel (orgineel en vakantie) opnieuw installen.

Backup = ergens in een andere map pleuren. Iig niet de directory van The Sims.

LiL_Topenge 28-06-2002 17:51

hello
jah ik heb een tijdje terug het rijke leven gekocht maar hij doet het niet.... :confused:
want als ik het rijke leven erbij instaleer dan komen er maar een stuk of 10 extra dingen bij... en dat zouder er super veel moeten zijn... :eek:

als iemand weet hoe dit komt....!?! :confused:

kizz Topenge

The_Vampire 28-06-2002 18:42

Een of ander patch misschien?

Cinnemon 28-06-2002 20:20

Citaat:

S schreef:

Backupje maken van je savegames en het hele spel (orgineel en vakantie) opnieuw installen.

Ik adviseer om de andere uitbreidingspakketten te kopen of gewoon een betere computer aanschaffen. Het kan wel eens komen doordat de computer te langzaam is. Persoonlijk heb ik nergens last van ook niet als ik iets heb gedownload en ik maak nooit ergens een backup van en ik speel de sims al jaren. Het kan natuurlijk ook liggen aan je speakers, maar dat betwijfel ik. :)

Cinnemon 28-06-2002 20:23

Citaat:

The_Vampire schreef:
Een of ander patch misschien?
Of je hebt die spullen al gedownload. Want ze pakken de meest gedownloade spullen van alle sims websites ook die ze zelf publiceren dan kan het lijken dat er maar een stuk of 10 spullen erbij gezet zijn. Ik heb dat probleem een keer gehad met de sims hot date, maar die spullen bleek ik al te hebben. Ik ben daar achter gekomen omdat ik dat op een andere computer heb geinstalleerd en daar kwam het er natuurlijk er wel bij. Dus het kan zijn dat er al bij jouw er op staat.

V€ÑØM 29-06-2002 23:51

ik heb nu de add-ons geisntalleerd en nu werk de nude patch niet meer :D :D

Ieke 30-06-2002 07:40

Citaat:

colesto schreef:
hoe kun je eigen wil aanzetten dan weet je dat???
Bij een familie en dan naar opties en dan naar die 2 radartjes en dan het hokje eigen wil aanzetten.

Cinnemon 02-07-2002 21:31

Citaat:

V€ÑØM schreef:
ik heb nu de add-ons geisntalleerd en nu werk de nude patch niet meer :D :D
Ik heb datzelfde probleem ook gehad toen ik the sims party had geinstalleerd. Maar je moet gewoon een nieuwere nude patch downloaden die ook doet onder de ander add-ons. Dan is het probleem zo opgelost. (y)

wouter_002 16-08-2002 23:30

Dat is dat er een fout in zit
en als ge dat installeerd moet ge dat goed lezen in die teksten
waar ge dat moet zetten
anders kunnen ze daar niets mee doen
dit is een site zonder fouten
http://www.partysims.com/
salu

wouter_002 17-08-2002 07:47

Citaat:

Cinnemon schreef:

Ik heb datzelfde probleem ook gehad toen ik the sims party had geinstalleerd. Maar je moet gewoon een nieuwere nude patch downloaden die ook doet onder de ander add-ons. Dan is het probleem zo opgelost. (y)

Je moet de patce van www.thesims.com halen ;)

wouter_002 17-08-2002 07:53

Citaat:

LiL_Topenge schreef:
hello
jah ik heb een tijdje terug het rijke leven gekocht maar hij doet het niet.... :confused:
want als ik het rijke leven erbij instaleer dan komen er maar een stuk of 10 extra dingen bij... en dat zouder er super veel moeten zijn... :eek:

als iemand weet hoe dit komt....!?! :confused:

kizz Topenge

Dat is dat de computer te oud is maar daar is een oplossing voor verhoog de diux als the sims het vraagt ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.