![]() |
Onbeantwoorde vragen..
Heb je wel eens, dat je je al heel lang iets afvraagt, maar het antwoord nog steeds niet gevonden hebt?
Post hier jouw onbeantwoorde vragen, misschien weet iemand wel antwoord. Ik vraag me elke keer weer af, waarom Oranje koekstukjes roze zijn.. :confused: |
Hoe kunnen we bewijzen dat de bijbel echt is?
|
Waarom zijn er zoveel domme mensen in een land als Nederland?
|
Waarom ben ik wéér vergeten suiker te kopen?
|
Waarom blijf ik altijd te lang in m'n bed liggen, terwijl ik een hekel heb aan te laat komen?
|
Waarom worden straatstenen donker als ze natgeregend zijn?
|
Why are we here, what's life all about?
Is God really real, or is there some doubt? Well tonight, we're going to sort it all out For tonight it's the Meaning of Life. What's the point of all this hoax? Is it the chicken and the egg time, Are we just yolks? Or perhaps we're just one of God's little jokes. Well ça c'est the Meaning of Life. Is life just a game where we make up the rules, While we're searching for something to say, Or are we just simply spiralling coils, Of self-replicating DNA? In this life, what is our fate? Is there Heaven and Hell? Do we reincarnate? Is mankind evolving or is it too late? Well tonight here's the Meaning of Life. For millions this life is a sad vale of tears, Sitting round with nothing to say, While scientists say we're just spiralling coils, Of self-replicating DNA. So just why, why are we here? And just what, what, what, what do we fear? Well çe soir, for a change, it will all be made clear, For this is the Meaning of Life -c'est la sens de la vie, This is the Meaning of Life. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zo, professor Barabas heeft gesproken. :D :D :D |
Jeetje wat een slimmerd!
|
Oja ik snap het trouwens niet he, van die mp3 moord... waarom heeft hij wel geld om te vluchten naar Polen, maar moet hij iemand vermoorden om een mp3 speler?
Of was de tocht naar polen oorspronkelijk al het plan, en moest hij een mp3 speler jatten omhet te betalen? |
Hij wilde gewoon gezellig een muziekje onderweg.
|
Inderdaad, Polen is echt een pokke-eind weg!
|
Bent U graag alleen ?
Zijn de zaken geregeld ? Bent U een ochtendmens ? Hoe zou U graag heten ? Slikt U nog al veel, in het algemeen ? Heeft U vrienden zonder auto ? Werkt U niet snel, maar wel volgens de regels ? Waar bent U tegen ? Gaan de dagen te snel ? Of is het U om het even ? Komt U vaak te laat ? Speelt U dan de clown ? Mist U iemand die al weg is, Al héél erg lang? En valt er dan soms regen ? Aldus Spinvis. |
als ik de kleur groen zie hoe weet ik dan dat het in jouw ogen er dan het zelfde uit ziet en niet bijvoorbeeld als oranje (en dat jij dat dan groen vind)
|
Welk stripfiguur er "jepjep" zegt.
|
waarom dat meisje die ik mee naar huis nam in het bed van mijn huisgenoot belandde ipv de mijne
|
Waarom? Dat vraag ik me al een tijdje af. :|
|
ja dat weet ik dus niet:S
|
Ik zou haar schoppen! ;)
|
ja eerst heel de avond met mij flirten en dan wel bij hem in bed.. en niet eens doei of trusten of dag of ik vind je een klootzak ofzo zeggen
|
Vind je het gek?
|
Meisjes die met (vreemde) jongens mee naar huis gaan en hun avonden flirtend doorbrengen zijn wellicht niet de meest betrouwbare soort?
|
ze was geen vreemde.. ze was een bekende
|
Citaat:
|
omdat ze een kuthoer is Groevey
|
Citaat:
Rods = Staafjes :) |
Citaat:
|
Citaat:
maar hoe weet ik of jij de kleur oranje het zelfde ziet als ik.. en niet groen voor oranje aanziet (groen wel gewoon groen noemt maar dat je het ziet als de kleur oranje) ingewikkeld he :D |
Citaat:
Citaat:
|
Wat ruiste er nu toch in het struikgewas?
|
Stiekem is het een grap:
Waarom kan Kees niet autorijden?
Spoiler
|
als er niets aan teflon blijft plakken waarom blijft teflon dan wel aan de pan plakken?
|
Citaat:
"Dat is gewoon zo." |
Wijze moeder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom staat op de onderkant van de verpakking met appeltaart voor koninginnendag dat je hem niet ondersteboven moet houden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom weet ik geen enkel woord wat rijmt op 'twaalf'
:confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zelfde als.. als 1 seconde lijm alles lijmt waarom dan niet aan de binnenkant van de verpakking |
Citaat:
Echter zwaalf is een soort zwaluw en volgens sommige bestaat er een voornaamwoord aalf, maar beide woorden staan niet in de Dikke Van Dale. Volgens Herman Dumont (verzonden op 19 maart 2000): "in de dikke Valdaele van 1961 ( achtste druk) staat het woord zwaalf wel ." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoelang het nog duurt
Wat ik later voor iemand zal zijn Waarom mensen doen zoals ze doen terwijl ze het er zelf niet mee eens zijn. |
Citaat:
en horloge. |
Citaat:
|
Ik vraag me al jaren af hoe het toch mogelijk is dat mensen maar de dingen die worden aangeprezen in infomercials blijven kopen. Goed, ze zijn misschien dom, maar zo moeilijk is het toch niet om er achter te komen dat het allemaal troep is?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38. |