![]() |
FEARLESS VAMPIRE KILLERS (CRO-MAGS!) Sneek.
FEARLESS VAMPIRE KILLERS (CRO-MAGS!)
Met orginele CRO-MAGS leden John Joseph en Mackie Jason + Jay van Leeway en Scott van Biohazard/Spudmonsters. Exclusieve show voor Nederland!! + Strike First, Icepick, A Step Apart, Birds of a Feather (ex-Mainstrike), Black Friday 29, State Of Mind, Nothing Done en Restless Youth! open: 06.05.06 13:00 | vvk: € 15,00 | kassa: € 15,00 |
ja hoor. count me in.
|
Citaat:
|
Leeway vind ik echt megakut. En John Joseph zal me ook een dikke worst wezen. ASA zal ik helaas niet meer kunnen zien.
Ach, het cynisme van bovenstaande maakt een hoop goed. edit: verder coole show. |
Leeway is megagaaf. Dat die ook maar hierheen komen. Die set van laatst was echt erg goed. Maar goed heeft verder weinig met deze show te maken.
Allicht aanwezig. |
Erg gave lineup maar Sneek is echt aan de andere kant van de wereld.
|
Citaat:
|
Ik ben er!
En zelfs 2x te bewonderen. |
Ws wel present. Mooi feestje.
|
|
als er iemand rijd wil ik mee :D :p ik wil een eigen auto verdorie.
|
En daarin ga je rijden met je bromfietscertificaat?
|
Citaat:
|
Veeeeeel te ver weg, maar wel grappig.
|
Ja Nederland is zooooooooooooo groot. Niet te doen !
Wel grappig ! |
Citaat:
|
Jawel hoor.
3 uur in de trein. MP3speler ofzo op, kun je Age Of Quarrel vast op repeat zetten. |
Je bent gewoon siked.
Geen zin om fucking lang in de trein te zitten. Ze komen vast nog wel een keer dichter in de buurt. |
John Joseph, wat een HEERSER.
|
Kenkie, ik moet ws werken.
|
Citaat:
|
Citaat:
.................. @ Roxy : Het is zaterdag, zondag gaan er weer vroeg treinen en anders kun je vast daar ergens trashen ofzo. Dit ga je niet willen missen :) |
ik kan uit ervaring zeggen dat doorhalen in sneek geen pretje is
|
Zou gaan, maar heb een verjaardag....
|
Citaat:
|
^Dan ga ik vrij vragen voor vanavond.
|
Het was echt... Te vet. (y)
|
Geniaal.
|
Godverdomme de hele avond cro-mags geluisterd en nu heb ik spijt dat ik niet gegaan ben.
|
Snap ik. de tering. wat een show.
|
Ik heb niet een avond cromags geluisterd maar net wel vluchtig door reviews op asice gescrolled en toen kreeg ik toch datzelfde gevoel, maarja niks aan te doen. Je kunt niet overal bij zijn.
|
Maar hier had je wel bij kunnen zijn op zich.
|
Geen spijt hier niggies. Hoe cool AOQ ook is, het was ver en om eerlijk te zijn ben ik niet al te erg into dit soort tours en dergelijke.
|
David, ik beschouw mezelf ook niet echt 'n grote cro-mag fan, maar dit was wel echt belachelijk cool. Ook de bad brains nummers waren supertof.
|
2 Originele leden en een dure kutshow in Friesland met iets van 10 andere bands, ik kan er ook geen spijt van hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pim wilde gewoon graag dat je er was.
|
Citaat:
|
O-yoooooo.
|
Citaat:
FVK was in ieder geval geniaal. |
Oja Underdog ook niet gezien. Bold ook niet.
|
Ach, met underdog moest ik spelen, met insted moest ik spelen, met bold moest ik spelen, met cro-mags moest ik spelen...
wat heb ik het zwaar. |
Hahaha da's een ander verhaal natuurlijk.
|
underdog wel gezien wat cool was. Bold was megasaai. Maar ik was toch op groezrock. FVK godverdomme moeten missen wegens studieverplichtingen. Zonde.
Nouja. |
Underdog waren overgens wel de grootste heersers. Qua goede sets.
|
De echte heersers zijn natuurlijk FunX. Duidelijk.
|
Sjezus wat doen al die sikey sikey kids hier?!
Uitmuntend goede show. Heb zowaar wat bescheiden pasjes gewaagd zelfs. Verder natuurlijk mijn favoriete fingerpointen. |
Wat doet die pedofiel hier? Bah bah...zeker foto's aan het zoeken.
|
hee, 't is gerelateerd aan m'n werk hè, moet op de hoogte blijven!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |