![]() |
computer love talk
Waarschijnlijk is dit hier al lang en breed besproken, maar toen ik gister plaatjes aan het luisteren was viel me op dat talk van Coldplay wel verdacht veel op Computer love van Kraftwerk lijkt.
Sterker nog, dat hele gitaar melodietje is gewoon gejat. Per ongeluk? Of met voor bedachte rade? |
boeiend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hebben ze netjes toestemming voor gevraagd en gekregen van onze vrinden uit het Ruhrgebied.
|
Ghe, Computerliebe is een classick !~~
|
Robot @ Strijp. (y)
|
hebben ze uberhaupt een referentie gemaakt naar computer love in het cd boekje ofzo?
|
Geen idee, ik pwn die plaat niet swa.
|
Ik hoorde gisteren een nummer van Coldplay dat verdacht veel op het geluid van een bevallend schaap leek. Toeval?
|
Ik luisterde naar Coldplay en dacht dat ik een huilende puber hoorde.
|
Citaat:
|
Onzinners komen amper op Muziek.
|
best ok liedje, overigens.
|
Citaat:
|
ken het nummer niet , origineel is meesterlijk
|
Citaat:
|
Check de remix van Coldplay's Talk van Jacques Lu Cont, super tof!
|
Zo gaat dat met die deuntjes muziek. Moet je maar echte muziek luisteren. Dan is de muziek altijd anders! Ook al zijn sommige akkoorden amnders!
|
ze hebben het deuntje geleend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had in een interview gezien dat ze melodietjes van andere bands hadden gebruikt die ze erg bewonderden, waaronder Kraftwerk. Dat interview ging over hun nieuwe album.
|
Citaat:
|
Citaat:
En kappen met dat 'iets met' plz, het is zwakzinnig. |
Ik citeer jou, weledele dame.
'Bitchen om het bitchen'. Hoe vaak doe jij dat wel niet? Weer die pot en die ketel dus. Daarnaast kun jij ook gewoon niets zeggen, ik zei alleen maar ahgossie, dat jij je daar dan uberhaupt iets van aantrekt, tsja. Verwijten maken naar elkaar is leuk. (y) |
|
Citaat:
Ik heb wederom gelijk. Discussie gesloten. |
Ik vind het een schande. :nono:
|
Citaat:
|
|
ik word moe van jullie
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11. |