![]() |
Welke online rpg is echt vet?
Ik zat laatst achter mijn pc en verveelde mij de pleuris. Alle games op mijn pc heb ik al uitgespeeld.
Dus ik dacht, ik wil een online rpg. weet iemand een vetten? Ty |
world of warcraft
|
World of Warcraft
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Guild Wars en Guild Wars factions.
|
Citaat:
|
WoW en Guild Wars zuigen sowieso,
Het moet full pvp zijn, je moet altijd dood kunnen gaan, dan wordt het pas leuk spannend en ziek, Niet zo carbear dat je wel een beetje dood kan gaan maar eigenlijk niet, blegh. Op die manier betekent een character niks voor je. |
EVE-Online
Je gaat dood.. raakt alles kwijt... Alleen met een superde superde dure kloon kan je jezelf redden |
Citaat:
hardcore diablo2 hf (: |
Guild Wars, heeft mij het langste bezig kunnen houden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook nog iets anders dan wow. Ik vind dat spel niet zo leuk. Ik zou graag een spel willen hebben wat je gratis ergens kunt downloaden |
n00b vraag je papa en mama gewoon 13 euro per maand
|
diabloII
|
Myth war(s?).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Persoonlijk zweer ik 2,5 jaar na dato nog steeds bij Neverwinter Nights, waar ook een tweede deel van op komst is. :) |
runescape :p
|
Ik zou een online rpg ook wel op prijs stellen, Runescape is zwaar (n).
En ik wil er niks voor betalen :o. |
Citaat:
WoW & Diablo II. |
Ultima Online.. Defiance shard! (freeshard ;))
Ik speel het spel al 5 jaar |
Citaat:
|
diablo II: LOD is cool, en niet echt duur, WoW is ook tof, net als Guildwars, maar NeverWinterNights vind ik niet echt een geweldige online ervaring,
|
WoW
en Pristontale was ook best leuk. |
Discworld mud (y)
|
Diablo II is leuk, LOD was boring.
Classic was de shit, expansion was ook leuk, toen het nieuw was, maar duellen stelde geen shit voor, iedereen dezelfde gear... Hunten naar rare execs was veel leuker. |
Citaat:
|
En dingen zoals iedereen in dezelfde gear, je vind nooit iets echt leuks, zoals een rare ornate plate met weet ik veel hoeveel EHD en resis erop. Wat dan echt een uniek exemplaar is (wel een gele dan).
Diablo 2 heb ik vanaf de release veel gespeeld, en toen LOD uitkwam heb ik hem meteen gekocht en de 1e tijd vond ik het heel dope... Maar als het nieuwe eraf is was het boring vergeleken met classic... Veel goede spelers gingen dan ook weer terug van LOD naar classic. En 1.10 was al helemaal kut, Enigma, what the fuck? Domste zet ooit. |
goede spelers bij diablo?
Dat is toch alleen maar hack en slash, kan iedereen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tien jaar geleden dacht jij ongetwijfeld anders over of je 30 gulden per maand kon missen :o |
Citaat:
|
Voor LoD 1.10 is dat zeker het geval, bij Classic kun je ook wel een mooie build ergens vandaag plukken, maar dan komt er toch meer bij kijken.
|
Ik wacht op een MMO pokemon (y)
|
Citaat:
|
http://www.conqueronline.com/ = Gratis
|
Citaat:
Maar ik acepteer je meening ik zou het zelfde gezegt hebben. Ik heb tibia gespeeld en dat was erg kut dus nu zoek ik een ander spel. Sorry, was mijn vote verkeerd :rolleyes: |
Je hebt een maand de tijd om het gratis te proberen.
|
www.ryl2.com.my
gratis online game met 3 servers en in die 3 servers 3 channels het is een geweldig groot spel met erg veel online mensen. www.ryl2.com.my is een opvolger van www.ryl.com.my maar dat is wat uitgestorven en voor die moet je ook betalen ik speel het ook en ben een rune lvl 80 |
Citaat:
Citaat:
|
Gangsterhood :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |