![]() |
Ik zoek...
Stel hier uw vragen als je op zoek bent naar kledij/lifestyle-gerelateerde zaken. En houd het gezellig. (y)
Vorige topic. |
ik zoek geld :)
|
WAAR o WAAR vindt ik een kogelketting van 100cm
Je weet wel zo'n ding: http://www.asfra.com/catimg/0351230.jpg (sterk uitvergroot natuurlijk) De lengte rondt de 80 a 100cm. |
Citaat:
De large denk ik? |
hmm daar had ik al gezocht maar kon niets vinden. :s
|
Citaat:
Of Waterlooplein, of vieze winkeltjes op de Nieuwedijk of Damrak, of..., of.... |
www.attitudeholland.nl
of bij elk standaard alto winkeltje. Ik heb de mijne 6 jaar geleden gekocht bij Zipper. |
Citaat:
|
hoe heten die kettingen met een ovale hanger er aan die je open kan maken en fototjes in kan plakken?
|
Citaat:
|
yess dankje!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ehm, mss kan je anders kijken op een buitenlandse site? www.interpunk.com of www.hottopic.com ofzo. |
Citaat:
Hmpf, je hebt ze alleen van 21 inch op die site. (53 nog wat cm) :( |
Citaat:
of nouja. :) |
Citaat:
|
oja ik zoek ook wat
kekke platte schoentjes/flatjes/ballerina´s/whatever in maat 43 (ja ik weet) die niet teringlelijk zijn. |
Hmm...
43 is een lastige maat, maar pas je toevallig sommige maatjes 42 niet? Ik namelijk wel. Zelfs bij de wehkamp hebben ze ballerina's in maat 42. (Ik heb zelf ook een paar gekocht, vallen zelfs nogal ruim.) |
Citaat:
http://images2.nordstrom.com/images/...ium/169765.jpg In maat 42 maar ze vallen zo groot uit dat ik ze met een 43 ook pas. En ik vind ze niet eens zo heel lelijk, echt veel eisen kan je niet stellen als je 43 hebt, helaas. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een riem met pyramids, die NIET van leer is? Ook niet van nepleer, maar van stof oid.?
|
inderdaad !
Legerdump en schoenmaker is inderdaad een goeie jah. Bedankt ik zal daar eve kijken ! |
Ik heb zo'n ketting en die wil ik best aan je verkopen voor bijna niks, moet ik hem alleen ff vinden. PM maar als je interesse hebt.
|
Citaat:
|
hello kitty stuff, sinds de yokoso uit de magna plaza is verdwenen
waar o waar :( |
hello kitty? overal??
|
Citaat:
maar poppetjes en shirtjes en pennen en die shit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ik zoek:
Witte kanten sokjes (geen panty), niet te laag, maar ook niet te hoog. Mooie graag. Heb al bij de H&M, Hema, V&D en nog wat sokkenwinkeltjes gekeken.. maar niks gevonden. Toen dacht ik: als iemand ze heeft, dan is het Noa Noa wel.. maar helaas. Dus iemand die mij kan helpen? Haarlem of Amsterdam. |
Een vriendin...:D
Maar goed, die zal ik hier niet vinden :o |
Citaat:
|
Citaat:
Het is maar waar je van houdt hea. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar die kogeltjes die zijn iets dikker. |
Citaat:
ty :D |
Citaat:
|
http://us.st11.yimg.com/us.st.yimg.c..._1895_74270251
Zoiets, het liefst in zwart en eventueel met een wat kleiner hakje. Ik heb maat 37. |
Ik zoek oude leren laarzen, iemand?
|
Citaat:
of 2ehandswinkeltjes: Episode, Zipper, Laura Dolls, en nog veeel meer. elke zelfwaarderende stad heeft wel zo'n winkel. |
Citaat:
|
Ik zoek schoenen zonder dooie stukken dier erin. :mad:
|
allstars, sommige vans, newbanlace, sommige nikes
|
Op vegatopia stond (ooit) ergens een link naar een site die vegan schoenen verkocht.
|
Citaat:
En +/- maat 46 is ook geen makkelijke maatstaaf. |
Citaat:
ik zoek nog meer hello kitty zooi, iemand winkels in amsterdam of rotterdam? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |