![]() |
Natuurkunde 1,2 (examen uiteraard ;))
Tot mijn grote verbazing was er tot noch toe nog geen enkel topic over natuurkunde gemaakt. Maar gelukkig is het er vanaf nu wel. :)
Ik heb zelf nu een aantal examens gemaakt, en ik moet zeggen dat ik ze erg moeilijk vind. Het valt best tegen. Hoe gaat het bij jullie? Eigenlijk opende ik dit topic omdat ik een vraag heb, over 2005-II som 20:
Spoiler
Alvast bedankt voor de hulp! :) En allemaal succes met het examen natuurlijk. ;) blub3:) p.s. De spoiler is er, zodat mensen die de vraag eerst zelf willen proberen, niet opmerkingen over de antwoorden hoeven te lezen. :) |
Ik heb nog een vraag:
2003-I vraag 14
Spoiler
Many thanks, blub3:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie doen er aan na12 compex?
Wij zitten met 9 mensen in 1 groot mediatheek :( En compex is lastiger dan ik dacht :mad: |
Citaat:
|
Het is na12 compex .. computer examen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind de examens natuurkunde1,2 juist makkelijker dan de se's die wij gehad hebben!
Al is natuurkunde ook één van mijn slechtste vakken :( |
Ik verbaas me over zoveel meisjes die na1,2 doen.
Gaat er toevallig nog iemand lucht en ruimtevaart techniek studeren in delft? |
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij doet iedereen met n12 compex examen in het eerste tijdvak, en in het tweede gewoon op papier. Is dat compex nog ergens te downloaden ofzow?
|
Nee, niet iedereen doet compex examen voor natuurkunde 1,2. Wij hebben daar in ieder geval niets over gehoord. Dus het zou vreemd zijn als dat wel het geval was.
|
Het is een keuze van school om aan compex mee te mogen doen. Omdat blijkt dat vorig jaar zo'n succes was, doen wij dit jaar ook weer mee... :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had vorig jaar een compex examen voor Natuurkunde 1,2. Dat viel echt heel erg mee. Omdat het examen vorig jaar een experiment was (het was de eerste keer dat er zo'n examen werd afgenomen), kregen we een half uur extra de tijd. En in onze klas had bijna iedereen het computergedeelte beter gemaakt dan het schriftelijke gedeelte. Bij mij liep alleen de computer een keer vast, maar dat was gelukkig in een paar minuten weer opgelost.
|
ik heb veel te weinig uitgevoerd voor na12 (n):(
stomme docent kanniet uitleggen en je komt met nog minder motivatie de les uit dan waar je mee begon.. anyway, ik sta 5,2 en moet dus een 5,8 halen voor een 6. beter gaat dat lukken :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18. |