![]() |
Wat voor verslaving heb jij?
Ik bel soms met belspelletjes :bloos:
|
Citaat:
|
kauwgomverslaving:P
|
chocola
|
Sigaretten.
Redbull. Kauwgom. Datdus. |
Forum. :o
|
ik dacht eerst dat ik geen verslavingen heb, maar nu Hanneke het zegt ik WIL HELEMAAL NIET MEER DAN 5 UUR PER DAG OP DIT KUTFORUM LAPSWANZEN MIJN STUDIE LIJDT ER ZWAAR ONDER :(
maar ja, wat doe je eraan |
Chocola!
|
forum, msn
|
Geen.
|
Douchen
Koffie Mensen bannen Vingers knakken |
Pepermunt, koffie en colatikkels. (en ja, dat zijn snoepjes)
|
Koffie.
|
Als een verslaving iets is waar je op straffe van een eeuwigdurend kuthumeur niet mee kan stoppen, dan heb ik er één: een online spelletje genaamd Utopia. :o
|
Mensen ergeren. Ik hou geen vrienden meer over.
MAAR HET IS ZO LEUK |
tegenwoordig kauwgom
en winkelen |
Volgens mijn vrienden ben ik verslaafd aan roken.. -_-' .. vind t zelf nog niet.
|
Nicotine.
|
Geen echte, dat ik afkickverschijnselen krijg als ik even niets om me heen heb ofzo.
Maar ik drink toch wel gauw een liter thee op een dag en er zijn weinig dagen in de week dat ik niet mijn Carhartt vest aan heb. |
sigaretten voornamelijk.
|
cola maar ik moet afkicken want ik mag t niet meer maar ik krijg serieus afkickverschijnselen als ik een paar dagen geen cola drink, dan ga ik overal tegenaan tikken enzo
|
Cola en achter de computer zitten
|
roken
|
Nicotine.
Zaanse huisjes. |
Forum en internetten in het algemeen :o (y) Muziek ook nog...
|
vakantie
|
Internet
Lezen van de Jellinek site: Hoe vaak ben je langer op het net dan je van plan was? Hoe vaak verwaarloos je voorgenomen huishoudelijke karweitjes om maar langer op het net te kunnen zijn? Hoe vaak kies je voor internet in plaats van uitgaan met anderen? Hoe vaak kost internet je nachtrust? Hoe vaak klagen anderen over de hoeveelheid tijd die je aan internet besteedt? Hoe vaak lijdt je school of studie onder de hoeveelheid tijd die je aan internet besteedt? Hoe vaak verdring je een vervelende gedachte door over internet te fantaseren? Hoe vaak lijdt je werk onder de hoeveelheid tijd die je aan internet besteedt? Hoe vaak jok je wanneer iemand je vraagt wat je op internet aan het doen bent? Hoe vaak check je je e-mail terwijl je eigenlijk andere belangrijke dingen moet doen? Hoe vaak merk je dat je al in gedachten met internet bezig bent, nog voordat je het net opgaat? Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn? Hoe vaak raak je geïrriteerd of begin je te snauwen wanneer iemand je stoort terwijl je op het net bent? Hoe vaak ontstaan via internet relaties met andere gebruikers? Hoe vaak fantaseer je over internet of denk je aan internet wanneer je off-line bent? Hoe vaak zeg je “nou nog even dan” wanneer je op het net bent? Hoe vaak mislukt je eventuele voornemen om de tijd die je op het net bent terug te brengen? Hoe vaak jok je over de hoeveelheid tijd die je aan internet hebt besteed? Hoe vaak geef je de voorkeur aan de spanning van internet boven een goed contact met je beste vrienden of partner? Hoe vaak merk je dat depressieve of nerveuze gevoelens verdwijnen op het moment dat je op het net gaat? Volgens deze test heb ik geen internetverslaving, maar ik vind vooral dat uit deze test blijkt dat ik mezelf nog een beetje in de hand weet te houden :p De vragen zijn ook toe te passen op andere dingen |
Internet. Zoetigheid & hartigheid.
|
chips
hagelslag iets te lang per dag achter de pc zitten |
Water.
|
Citaat:
|
Koffie, forum.
|
Ijsthee.
|
koffie-automaat op school, forum, internet, msn
|
Ik ben verslaafd aan kwabjes. Eraan zitten, ze bekijken, erop sabbelen... Hemels.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
chocola
|
Citaat:
|
Sigaretten, pokeren, blackjacken, tv series.
|
Simpsons
|
Anime.
|
Citaat:
Overigens mijn verslavingen: Forum, MSN, borrelnootjes :) |
cafeine
nicotine knakken van ledematen (vingers, tenen, rug, arm, been etcetc) that sums it up |
roken
koffie bier film kijken internetten |
Teletekst.
|
:-!
|
Forum.
Trein. |
Spider Solitaire
|
Tanden poetsen
|