![]() |
Babyshambles, 1 mei, Paradiso
...en 2 mei in de brusselse botanique (waar ik een kaartje voor heb).
Alleen is een concert van babyshambles altijd onder voorbehoud. Nu zag het er redelijk goed uit, zie dit artikel, maar nadat er gisteren foto's in the sun verschenen van Pete Doherty die een fan inspuit met heroïne, is de kans dat hij afkomt meteen een heel stuk kleiner geworden. Ik weet niet hoe het in paradiso zit, maar het voorprogramma in brussel is in ieder geval wel oke...(oa the drips en kill the young). Ik zal er in ieder geval zijn dinsdag! |
antigone: babyshambles boeien me niet, voor de libertines in de oude bezetting had ik het allicht gewaagd.
|
ik wil babyshambles graag een keer zien (of eigenlijk pete doherty nog een keer levend zien), maar ik zie het niet zo zitten om daar heel de nacht te wachten met de kans dat ze toch niet komen opdagen.
misschien ga ik nog wel naar brussel, als ik vervoer kan regelen. |
ik las in de krant dat het pas 0030 begint :confused:
|
klopt, maar ze zullen nog wel later komen
|
Ik weet niet wat Pete allemaal doet hoor, maar dit is niet zo best:
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006190717,00.html |
Citaat:
Citaat:
|
is pete al 27?
|
Pete is nog niet zo lang junk.
|
Wat een grap die Doherty. Mensen die niet door hebben dat dat hele junkie-imago alleen maar PR is moeten eens hun oogkleppen afzetten.
|
Ja, hij is opgepakt jongens.
Pech voor de mensen met een kaartje (mezelf dus)... |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Oasis fanboy. Haha.
|
Citaat:
|
Citaat:
haha. Wisselwerking knaap. |
Citaat:
|
Wat heeft grammatica ermee te maken? Verder natuurlijk dat het beide pretentieuze kutbands zijn met een zogenaamde charismatische zanger die in feite niets anders dan een verwende junk is.
|
Als die dude nou in Guns n' Roses zat was het misschien nog geloofwaardig, maar een braaf Engels jongetje van de Libertines dat opeens maar aan de dope gaat en 4 dagen in de cel zit? Yeah right. Waarschijnlijk zijn fans van die gast dezelfde mensen die die Myspace tracker bulletins doorsturen...
|
hij is op borgtocht vrijgelaten.
|
Citaat:
probeer het nog eens. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
als hij op borgtocht wordt vrijgelaten lijkt het me niet dat hij eht land uit mag?
|
dat zeg ik toch ook helemaal niet man. ik zeg alleen dat hij op borgtocht vrij is.
|
hoe kut is babyshambles trouwens.
|
Citaat:
het was meer richting de vraag of hij nu wel of niet zou komen. |
Citaat:
|
hetzelfde verhaal als the libertines.
die vond ik ook maar een twijfel geval opplaat, maar live hebben ze die twijfel meer dan weggenomen. |
Citaat:
@Haligh: waarschijnlijk gaat er een flinke zak duiten over de toonbank van de rechtzaal en is alles weer koek en ei. die artiesten met hun kutprivileges weten alles naar hun hand te draaien natuurlijk. |
Citaat:
|
Job bel me!
|
Ik had het graag gezien. Zund.
|
Alles wat die gast uitbrengt is kut.
|
Citaat:
|
oooh, :eek: Vind Albion echt het allermooiste liedje
Hmm, helaas heb ik zojuist de live uitvoering gemist :s Nog meer mensen fan van Albion?? |
Citaat:
|
ze waren er, min of meer op tijd, en het was geweldig (y) nog een paar libertines nummers gespeeld ook.
jammer genoeg hebben ze albion niet gespeeld, terwijl dat juist een van de gaafste nummers van het album is. Gelukkig wel weer een paar onbekende solo nummers van pete. ook wel jammer dat er een of andere roadie moest invallen op gitaar, en er was een irritant wijf dat steeds weer het podium oprende (n) |
Citaat:
|
haha wat vet
|
haha (y)
|
haha tof.
|
:cool: (y)
|
ik was zo lam dat als je me vroeg of ik meeging naar cuba dat ik zelfs meeging.
in dit geval was het dus naar babyshambles. het was hoe ik het me herinner wel vet (y) . |
K
U T B A N D RTL Boulevard-materiaal. |
Citaat:
|
nouwww moe
|
Mwa, het album trok op niet veel. Live was het een hele gebeurtenis, en viel er ontzettend veel te beleven, behalve dat Babyshambles vergat op goeie muziek te brengen. Toch in Brussel.
http://users.skynet.be/fb221141/imag...shambles08.jpg http://users.skynet.be/fb221141/imag...shambles12.jpg |
jezus als die gast het niet met kate mos had gehad dan hadden ze voor 4 mensen in de zaal gespeeld, wat zielig zeg.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28. |