![]() |
Witte broek
Hooi,
Het mooie weer komt er (hopelijk) weer aan, dus de witte broek kan weer de kast uit! nou is de mijne vrij doorschijnend, ik draag er altijd een witte string onder maar dat zie je zo zitten. hoe lossen jullie dat op? misschien een vleeskleurige string of een boxer???? |
Boxer.
|
vleeskleurig ieuw dat is echt een vies woord
|
Ja huidkleur mag toch ook?
Overigens laat ik het gezeik over de witte broek aan iemand anders over aangezien mijn geniale opmerkingen niet zo tof zijn op dit tijdstip. |
vleeskleur hmm.. klinkt idd btje raar :p
okee HUIDSkleurige string dus! |
Heb al vaker gehoord dat je onder een witte broek iets roodskleurigs moet doen. Blijkbaar zie je het dan niet. Maar of dat ook echt zo is..
|
gewoon een boxer ofzo, strings onder een witte broek is echt te cheap :nono:
|
Maar bij een boxer zie je die randjes zo ontzettend zitten..
misschien moet ik maar een witte broek zoeken die niet zo ontzettend doorschijnt.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meestal een roze of een huidskleurige string. Of een string met een heel klein touwtje wil ook nog wel eens helpen.
Bij mij werkt het iig! :) |
Zo'n wielrenbroek
|
Ik draag nooit witte broeken. :confused:
|
touwtje in je reet :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik draag sowieso nooit witte broeken.
Maar ik heb gehoord dat juist donkerblauw minder opvalt dan wit of huiskleur. Weet niet of het waar is verder :o |
Gewoon niks er onder dragen, en een flinke bush laten groeien. (y)
|
Rood of huidskleur zie je niet.
Meestal doe ik gewoon een boxer |
Nou, ik draag het hele jaar door witte broeken en gewoon met een zwarte string! (y)
|
geen witte broek dragen (y)
|
Citaat:
|
Desnoods test je ff voor de spiegel met verschillend ondergoed.
|
Citaat:
|
doe er verschillende strings onder en maak dan fotos met je mobiel en stuur ze dan naar vriendinnen terwijl je wat giechelt en kies dan de beste optie :)
|
Citaat:
|
Ik doe er een roze string onder en die zie je niet. Tis dan ook geen extreem strakke broek, gewoon linnen zeg maar.
|
Citaat:
|
desnoods laat je de witte broeken voor wat ze zijn..
|
Citaat:
rood onder wit http://img.photobucket.com/albums/v2...odonderwit.jpg wit onder wit http://img.photobucket.com/albums/v2...itonderwit.jpg zelfde belichting ende zo. Ik dacht dat er niks nuttelozer en verveelder was dan forummen maar deze foto's maken overtrof het. Het is je geluksdag |
-> Gewaagd fototopic.
|
...
|
Citaat:
http://img.photobucket.com/albums/v237/Myuki/gaap.gif |
gewoon geen witte broek aan doen :D
|
Citaat:
|
Rood is ook heel geschikt ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lees het topic voordat je post.
|
Ik heb wel eens een donkergroene meisjesboxer eronder, als t een wijde witte broek is dan.. zie je ook niet echt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of een jurk overheen doen. :) (y)
|
Citaat:
|
witte broeken zijn echt vies
|
ik draag een ROSBIEF kleurige string :):):):):):):)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37. |