![]() |
Wie is de coolste Police Academy-cop?
Ik heb een paar dagen geleden alle DVD's van Police Academy gekocht (5 euro bij de free :cool: )
Dat levert natuurlijk weer goed disussiemateriaal op... De vraag is dus: Wie is de coolste cop, en waarom?? |
Citaat:
|
;)
Maar serieus, ik heb slechts vlagen gezien dus ik ga voor de laatste optie. |
Ik ga voor Commander Lassard. :D (y) Dat stukje in de eerste film bij die toespraak was (y). :D
|
Citaat:
Ikzelf vind Zed de coolste. Vooral dat stukje dat ie een deur inbeukt door ertegenaan te schreeuwen. :cool: |
|
Citaat:
|
Dat is lang geleden dat ik die films gezien heb.. zo lang geleden dat ik me nog wel wat gezichten herinner en namen herken, maar niet meer weet wat bij wie hoort :p
Alleen Mahoney ken ik nog, maar die vond ik niet de leukste denk ik. Ow, die ene met die rare stem. Wie was dat? En Hightower was die hele sterke neger? |
Citaat:
|
Dude die alle geluiden kan maken = Larvelle 'motermouth' Jones.
De tweede in de poll dus. Die sterke neger is idd Hightower. |
hoe heet die gast nou die iedereen dwars zit ...
|
Misschien even voor de duidelijkheid, voor de mensen die Police Academy in een ver een grijs verleden hebben gezien....
Mahoney = Steve Guttenberg, womanizer Jones = dude die alle geluiden kan maken Hightower = sterke neger Tackleberry = 'rambo' moteragent met .44 magnum Hooks = klein negerinnetje met piepstem Callahan = sexbom Fackler = kluns en wandelende ramp á la Jar Jar Binks Zed = schreeuwlelijk, was bad guy in deel 2 Sweetchuck = Lilliputter en boksbal van Zed House = dikke neger Cmd. Lassard = commandant met een voorliefde voor golfkarretjes en zijn goudvis. Cpt. Harris = De 'slechte' cop die promotie wil maken ten koste van anderen... Zit in deel 1 en 4 t/m 7 Lt. Mauser = zie Harris, maar dan in deel 2 en 3 Proctor = hulpje van Mauser en later Harris en domste idioot van het westelijk halfrond. Eric Lassard Jr. = womanizer, nam het stokje over van Mahoney in deel 5 t/m 7 |
Cpt. Harris ja die .. move it move it!
|
Te lang geleden. Ik moet nog een keer kijken.
Die schreeuwlelijk uit een van de vervolgen vond ik vroeger wel leuk. |
Ook al vind Ik Tackleberry en Jones super ik ga toch voor Zed.
Gewoon dat hele karakter van hem en ook die stem XD Die acteur was ook erg leuk in ''Scrooged'' met Bill Murray. En natuurlijk als het geweldige knuffelkonijn Mr Floppy! Weet alleen ff niet meer hoe die serie heette. Married with Children kopie, maar toch ontzettend leuk. |
Er woont hier wel ergens een gozer die op die Tackleberry lijkt!
OT: I couldn't care less |
Te lang geleden om dat nog te herinneren... Ik weet nog wel dat de TVserie BIJZONDER bagger was..
De theme van de films was zéér verslavend :) |
Ik vond dit vroeger altijd leuk :(
Hightower dan maar :o |
Hooks.. want zij lijkt op mn moeder :D
|
Niveau 'porky's'.
|
Police Academy is wel heel rampzalig.
Ik heb in het verleden wel wat delen gezien, al weet ik niet meer welke en ik vond eigenlijk geen een personage echt leuk. |
Ik vind police academy echt kut en ik heb dus ook geen favoriet.
|
Zed, ongetwijfeld.
|
|
Steeds als ik op dit forum kom erger ik me weer aan dat woord 'cop'. (n)
|
Mijn favoriet is Zed, maar Hooks vind ik ook geweldig:
"Pssst... excuse me? .... Uhm.. sorry? .... Psssst.... please? HEEEEEEEEEEEEEY!!!!!!" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |