![]() |
GTA + gamecube
ff 2 vraagjes :D
Waar kan je het beste de cube kopen.... en weet iemand een cheat waardoor je in één keer alle levels unlockt, want dat gezeik dat je eerst al die missies moet halen, blablabla ik rij liever gewoon wat rond; stomme gedoe met die missies haha :) :D :cool: naja, alvast bedankt in ieder geval! :) |
stom ben ik ook vergeet ik te zeggen over welk spel het gaat; nou bij deze: GTA 3 voor de f*cking PC
laterz |
ja zou ik ook wel willen weten, maar zover ik weet bestaat zo'n cheat niet.
|
ergens op internet zijn vast wel savegames te vinden gebruik die gewoon
|
me zus moet leren die cookies weg te gooien :rolleyes:
|
je moet gewoon al die missies halen en niet zo zeiken
|
Citaat:
www.dimplus.nl www.replay.nl deze zijn wel goed, zelf zou ik hem gewoon in de winkel kopen ga eerst eens langs bij de lokale spellenboer en anders bij de dixons(is wel paar euro duurder maar wel goeie zaak) |
Citaat:
|
vindje?!?!
k bedoel tussendoor zijn die missies wel leuk :rolleyes: maar net zoals gta 1 en 2 gaat het er bij mij echt nog steeds om zo'n cool mogelijke auto jatten zo veel mogelijk mensen vermoorden en de fbi e.d afschudden :D |
in die supergrote gta3 thread.. of die semi-grote gta3 thread heb ik een savegame gepost .. ga maar zoeke :D
|
:)
Citaat:
thx hier heb ik wat aan :) |
mja zonder missies is dr gauw geen reet meer aan :p
|
gamecube koop je gewoon waar je wil, prijsverschil zal je niet snel vinden, mischien bij de mediamarkt...
ik d8 dat ik GTA3 cheats op www.gamersnet.nl zag laatst... |
Waar kan ik nou een save game van gta 3 vinden
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ook niet, heb op google gezocht en gevonden, maar heb de link niet voor je zoek maar ff op google :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |