![]() |
je liefhebberij
Waar ga je helemaal voor, wat zijn je passies? en hoe is dat zo gekomen? ...
Voorbeeld: http://www.alternativetwo.com/zooi/s.../fanjeweet.jpg |
Ben verliefd op mn ds én de psp met de rpg 'legend of heroes' <3
speel minstens 3 uur per dag op normale schooldagen, dus ben wel fan ja. Gamecube gaat er ook wel in! En hoe is dat zo gekomen? Tja, opgegroeid met de nes, snes, n64...etc. |
Muziek.
Luisteren, verkoop van CD's en zo aan vrienden (puur voor de lol; verdien er niets op), concerten bezoeken, etc. |
synthpop vinyl :)
|
ik rijd nu tien jaar paard en het is een grote liefhebberij van me maar passie zou ik het niet willen noemen want daarvoor zit de sleur er al teveel in. vanaf volgend jaar ben ik ook door mijn opleiding enigzins gedwongen ermee te stoppen, behalve dan in het weekend. Een andere liefhebberij van me is muziek en heb een paar jaar lang zangles gehad maar ben daar bij gebrek aan tijd en een goede docent mee gestopt. nu zing ik nog steeds wel maar niet meer zo techniek-gericht als destijds. en verder houd ik me bezig met het maken van stencils en ze dan zwaar verneuken zodat de uren die erin zitten voor niets zijn en het hangen bij vrienden en ondertussen wat tekenen. bij de paarden, de muziek en het tekenen ben ik gekomen omdat het in de familie zit.
|
høken!
|
muziek
nieuwe muziek ontdekken concerten festivals fotografie livejournallen omg xboxen simmen boeken lezen ook al doe ik dat niet zoveel meer oei films uitgaan en drinken etc jeeeetje |
Koekjes bakken.
|
muziek
boeken concerten alles wat Brits is reizen, maar vooral lezen/kijken over reizen want zelf kom ik er niet echt aan toe uitgaan en dat soort jolijte dingen |
Mijn grootste liefhebberij blijft toch altijd muziek. Ik speel iedere dag wel een beetje gitaar en/of piano, en ik ben ook vaak aan het klungelen met FruityLoops. Verder haal ik veel nieuwe muziek binnen, koop ik redelijk veel CD's en ga ik veel te weinig naar concerten omdat ik meestal geen geld ervoor heb.
Daarnaast houd ik van eten/koken, pokeren, tekenen/schilderen, websites bouwen, schrijven en piekeren. Hoe dat zo gekomen is weet ik niet, ik heb het wel altijd van mijn creativiteit moeten hebben en op pokeren na (en zelfs daar valt nog over te twisten!) zijn dit allemaal creatieve dingen. Het tekenen zit wel een beetje in de familie, de muziek komt eigenlijk pas in mijn generatie echt opzetten, mijn broer en zussen zijn er ook veel mee bezig, en een flink aantal neven ook. En het pokeren is sinds een klein half jaartje het geval, en het is een fijn tijdverdrijf, en een vrij betrouwbare bron van inkomsten. :o |
ja hahaha ik heb maar een keer poker gespeeld in mijn leven en nu al kan ik zeggen dat ik het een van de meest leuke (kans)spelen vind(Y) pokerface vdo
|
Citaat:
|
ja nou dat haar hoeft van mij niet zo want voor je het weet heb ik mijn haar ingezet ( je kent me he, ik zet gewoon keihard alles in) maar die rest klinkt goed(Y) dan zorg ik dat ik wat meer fold zodat ik winst draai HAHWMAUAHAHAHA. want ik had echt wel winst gedraaid als ik meer gefold had, absoluut.
|
|
iets met all in en je slaapkamer
ehhhhh heb je nog wat leuks gedaan behalve naar negertieten kijken, kuch? :) |
Call.
Ehm, niet zo bijster veel nee, alleen een topic over liefhebberijen gekidnapt. :( |
Muziek, en mn ipod. Er gaat geen dag voorbij of ik luister er wel naar. Ook concerten en festivals bezoeken, leuke bands wil ik graag live zien (y)
Fotografie, dat wordt steeds meer een liefhebberij. Cursussen volgen en zelf heel veel foto's maken. Op het moment is slapen ook een liefhebberij, ik doe teveel (n) |
Blackjacken en poker speel ik erg regelmatig.
En tv series, volg er zo 6 per dag minimaal :) |
Brood roosteren.
|
schilderen :)
|
ohja muziek oh ik hou zo van muziek het is echt mn liefhebberij he
|
Citaat:
Ik hou van goede films zoals American Beauty, Requiem For A Dream en die ene met dat grote konijn. Maar die zal niemand kennen. :). |
Citaat:
Bugs Bunny? Ohnee je bedoelt natuurlijk Donnie Darko :( |
Lol'z. :).
|
Sporten, tot voor kort alleen Bodybuilding maar nu veel meer, zwemmen lopen etc.
|
Citaat:
|
tja muziek he.
|
dansen, sigaretjes roken en stoer doen, meisjes, artyfarty met een lepel op het gestolde laagje van een crème brûlée slaan zodat men ziet dat ik cultfilms kijk, qoutes opdreunen van die film met dat grote konijn om de zelfde reden, het recht op mijn ongevraagde mening uitvoerbaar maken, tequila en rode wijn maar bij gebrek aan deze middelen ook bier hiep-hoy, unabashedly bawling my eyes out omdat ik onder de douche zing, boeken lezen, meisjes, uitgaan en dan toch wel dansen.
oh ik begin en eindig met hetzelfde, oprah zou dit als een 'full circle moment' beschouwen, dus nu aan jullie om hysterisch te klappen en te schreeuwen. |
lief·heb·be·rij (de ~ (v.))
1 hobby hob·by (de ~ (m.), ~'s) 1 bezigheid die men voor zijn genoegen of ontspanning doet Muziek kan geen bezigheid zijn dus? |
film en alles wat met film te maken heeft uhaha ja origineel :)
ik ben ook zo'n nerd die filmquotes uit zijn hoofd kent en meepraat tijdens films maar dat doe ik als ik alleen ben anders schaam ik me een beetje |
muziek maken of beluisteren is in dat geval dan de hobby toch.
voor mij is het muziek beluisteren, want ik ben zo amuzikaal als een sperzieboon. Ik koop weinig cds/platen, maar besteed toch wel een aardig bedrag maandelijks aan het bezoeken van optredens. Denk dat ik toch wel 1 a 2x per week bandjes ga kijken ergens. Dus dat zou ik ook mijn liefhebberij noemen. Maar mijn grootste liefhebberij blijft toch het paardrijden. Het is iets waarbij ik alles om me heen en in mn dagelijks leven kan vergeten en puur met dat ene bezig kan zijn. Soms is dat op een ietswat sportieve manier dat ik dingen probeer bij te leren en mn best doe, soms is dat door een paar uur in het bos te gaan chillen en soms krijg je een adrenaline stoot als je op een nog niet zadelmak mormel gaat zitten. |
Muziek maken. Dat hoeft niet eens met anderen te zijn, zelf een fijn deuntje schrijven/spelen is ook heerlijk. Ik vergeet alleen altijd wat ik bedenk, waardoor ik zelden een volwaardig nummer schrijf.
|
Heen en weer hupsen op muziek. (nee, dansen is niet het juiste woord)
Lezen over muziek. (of eigenlijk plaatjes kijken. Van lekkere zangers en gitaristen. hihihi) Gewone boeken lezen. Britcoms kijken en quoten. Geld uitgeven. Puuzelen. |
Geluid. Vinyl. Cd´s.
Grafisch geklooi. Oude games en cartoons. Pils. Roken. Psychedelica. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik houd bijzonder veel van glaasjes koud bier :p :p :p
|
Citaat:
|
Muziek, ik speel sinds mijn vierde piano en heb sinds mijn zesde les.
Nou ja, ik zag niets en was nogal scheel dus knutselen, tekenen etc. was niet echt aan mij besteed en toen ging ik maar muziek maken, want daar heb je je ogen niet voor nodig (y) |
Citaat:
|
Citaat:
OT: Fingerboarden. Je kunt het overal doen en oja, het feit dat mensen mij heel goed vinden geeft voldoening. |
Hm. Ik denk toch tekenen/schilderen.
|
origami
|
Citaat:
|
Lezen, zit in mijn bloed want wilde ik al ontzettend graag voor ik het kon en heb sindsdien heel veel gelezen. Zal wel met honger naar kennis te maken hebben en met het ontsnappen aan de werkelijkheid.
En fotografie. Begon met een boek uit de bieb waar ik toevallig op stuitte en dat me enthousiast maakte. Omdat je je d.m.v fotografie kan uiten, het leuk is om te doen, het een kick geeft om een mooie foto gemaakt te hebben, je er geld mee kan verdienen, mjah ik heb geen hoogstaande redenen. |
ik wilde ook heel graag lezen voordat ik het kon maar om dan maar meteen te zeggen dat het in mijn bloed zit :confused:
dat zou wat zijn he, als je dan last van de boekenwurmeritis had! ahahahaha! ahahahahhhhhhhhh! hihihihiiii! |
Citaat:
|
Citaat:
|
ewa nurthoofd ik vind requiem een mooie film met die afgehakte arm tfoee
|
Ewa wa? Ik vind het een melodramatische pseudo-film die net iets te hard interessant probeert te zijn. :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |