![]() |
condooms
Hallo, ik wil jullie graag vragen wat jullie vinden van sex met condooms, ik zelf vind het vreselijke dingen !
#1: ze knappen vrij snel #2: je voelt vrijwel niks van de sex #3: als je je ouders omhoog hoort lopen moet je snel broek omhoog trekken met dat ding nog om :D maar een probleempje, als mijn vriendin dus een keer de pil vergeten is moet het dus met, dus weet iemand een oplossing voor #2 ? vind ik wel belangrijk |
Zorgen dat je vriendin de pil niet vergeet.
|
Citaat:
|
Of je helpt dr aan de nuvaring.
|
flinterduntjes kopen hé:)
|
Citaat:
|
Dan moet je geen stomme vragen stellen
|
Citaat:
Yup (y) |
Citaat:
|
Vandaag voor de lol eens een oud bananencondoom geprobeerd die nog ergens in m'n nachtkastje lag, die is dus veel dikker dan de fetherlites die ik gebruik als m'n vriendin geen zin heeft in gehannes met wcpapier enzo.
Die bananendingen zijn echt zeker 2x zo dik en ik voelde er geen moer van (n) |
Ik heb er geen moeite mee. :) Nog nooit gescheurd, zijn prima om te krijgen en geven een veilig gevoel.
|
Ik heb er geen problemen mee, maar het gevoel is inderdaad heel anders. Probeer fetherlites eens een keer, die zijn al een stuk dunner, en laat die vriendin van je er gewoon op letten dat ze haar pil niet vergeet. (Y)
|
Wij gebruiken ook alleen de fetherlites, die zijn nog te doen, voor hem. Maar condooms doen mij altijd een beetje pijn :confused:
Ik ben dus erg gefocused op de pil goed slikken. :) |
Citaat:
|
Jouw vriendin moet een vaste tijdstip voor de pil krijgen, bijv. door een alarm op haar telefoon te zetten. Jij kan er ook wel bij helpen, dan heb je geen condoomgedoe.
Maar vergeten is menselijk, dus dat je dan wel condooms gebruikt, is heel verstandig.:) Alleen denk ik dat je ze verkeerd gebruikt, want ze knappen echt niet snel als je ze goed omdoet. :confused: Gebruik je de extradunne? Vraag aan je ouders of ze willen kloppen, voordat ze binnenkomen. Of blijf onder de dekens of zo.;) |
Citaat:
|
*heeft er nog nooit een fatsoenlijk omgekregen*
ja behalve om dildo's toen we condooms konden winnen :p maar anders lijkt dat ding áltijd te klein :o het lukt de ander namelijk ook niet :p |
Ik heb van de week voor het eerst in 2 jaar pilslikken mijn pil vergeten omdat ik in Rome zat, en dus niet mijn ochtendroutine had. Gelukkig in de eerste week, dus maar 7 dagen onveilig volgens de bijsluiter en in die tijd zie ik mijn vriend niet. Ik ben er heel secuur op omdat wij bijden een enorme hekel aan condooms hebben. Liever geen seks dan seks met een condoom. Beter nog, we vinden ze zo erg dat we geen seks kunnen hebben met een condoom, omdat we dan allebij niet geil meer zijn.
Als jou vriendin niet zo'n drive heeft, beter een ander anticonceptie middel vinden. Inderdaad zoals de eerder genoemde nuvaring, of bijvoorbeeld de prikpil, of heel eventueel een spiraaltje. Dat schijnt echter niet prettig te zijn als je nog nooit een kind hebt gebaard (Als ze het eruit halen dan). Ik kan me er kortom helemaal in vinden dat je geen zin hebt in de rubberen ranszooi. |
ik heb ook het probleem dat door al het geknoei met een condoom mijn erectie gedeeltelijk weggaat
en als ik de condoom aanheb komt die meestal niet echt terug. maar van het feit dat ik niets voel heb ik geen last, want ik kom zoals gewoon met een condoom |
Citaat:
Blijf oefenen *gooit banaan* :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
DAT is nog eens 100% safe bescherming tegen zwangerschap en SOA :D
|
Citaat:
|
''ze knappen erg snel''
ik weet niet of je durex gebruikt ofniet maar die dingen kunnen heel wat hebben hoor ja tenzij je vriendin er met haar lange nagels aan gaat zitten mischinen :D |
Citaat:
|
Condooms zijn nog niet zo enorm vreselijk. Soms wel lastig, want het is een soort van 'pauze' tusen het seksen door.
Ik weet niet wat jullie met die condooms doen, maar bij mij knappen ze niet hoor! :s :confused: Op de vraag of je niets van de seks voelt, mja. Het is niet zo dat ik NIKS voel, en hij ook niet. Maar je voelt natuurlijk minder; logisch. Probeer fetherlites eens een keer. Die werken bij ons wel goed. (y) Nja, om op je 3e argument te reageren. Als je je ouders op de trap hoort, vraag int vervolg of ze dan willen kloppen, of doe je deur op slot. Werk prima. (y) :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Moet ik zeggen dat ik niet bepaald het gevoel heb iets gemist te hebben. Phaaah, condooms. Ondingen. (n) |
Citaat:
|
Pff ze zijn lastig, ze stinken en ze zijn storend op het moment dat ze om moeten, wisselen van standje moet voorzichtig dattie goed blijft zitten, en even oraal tussendoor is gewoon vies met die rubbersmaak :s
Maar ja... *slaat condooms in* zwanger worden is ook niet alles |
Citaat:
Indeed, condooms, ondingen. |
Citaat:
|
Als je condooms gebruikt die niet over de houdbaarheidsdatum zijn en je laat voldoende ruimte over vooraan waar het sperma in kan knappen ze echt niet snel. Als je met condooms opeens helemaal niets meer voelt: dat kan niet, condooms zijn dunner dan chirurgenhandschoenen en penissen zijn gevoeliger dan handen, en toch weten chirurgen ook wel waar ze mee bezig zijn. Waarschijnlijk denk je 'aah een condoom nu ga ik er niets meer van voelen' en voel je er door die instelling niets meer van. Als je er iets minder door voelt: dunnere condooms gebruiken, fetherlite bijvoorbeeld.
En als je vriendin de pil vaak vergeet, help haar dan om er aan te denken, bijvoorbeeld door haar als het kan dagelijks te vragen of ze er al aan gedacht heeft. Of raad haar aan om een ander voorbehoedsmiddel te nemen, aan de nuvaring hoef je niet elke dag te denken. En ga dan ook mee met haar naar de dokter als ze het eng vindt om daar over te praten. Het is niet alleen haar verantwoordelijkheid. |
Citaat:
|
Citaat:
En de MA is nog maar een jaartje ofzo zonder recept te verkrijgen, mijn vriend heeft namelijk nog 2 uur bij een seksualoog gezeten voor dat werd ingevoerd om een MA receptje mee te krijgen. Was nog teringduur ook. |
als je jezelf nog niet hebt laten testen zijn condooms een MUST. omdat ik het ook vreselijke dingen vind, kun je het ook leuk maken door niet de standaardcondooms te kopen, maar bijvoorbeeld met ribbels, mintsmaak, tintel-ervaring, bananen smaak. maar als je er gewoon vanaf wilt: zet je vriendin aan de pil, en laat je beiden testen. kleine moeite, groots resultaat (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
daar hebben ze XL condooms voor :o
|
Citaat:
|
Citaat:
#2 geen flauw idee #3 als me ouders vroeger naar me kamer kwamen ging ik gewoon door en zei dat ik even bezig was verder heb ik tot nu toe de luxe gehad van een vaste relatie met de dame aan de pil en dus geen behoefte gehad aan condooms dus kan er weinig over vinden |
[QUOTE]Sarah schreef op 04-05-2006 @ 10:08 :
Citaat:
|
Citaat:
Lekker offtopic. |
Citaat:
#2: dat zit in je hoofd #3: als je je ouders omhoog hoort lopen nadat je spuit heeft geslagromiseerd moet zij d'r broek omhoog trekken met al de yoghurt er nog uitdruipend. wat is nou erger vriend? |
Citaat:
Kijk, jij begrijpt het! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08. |