![]() |
Wat doen jullie met koninginnedag?
Toen we nog zooi op de zolder hadden altijd vroeg opstaan om prut te verkopen. En natuurlijk de vlag uithangen :o
|
Niks.
|
Citaat:
|
Eten, slapen, forummen, dat soort dingen.
|
Citaat:
|
Werken.
|
Rondgesjouwd in de stad (in de regen), was het al snel beu op de markt. Dus muziekdvd gekeken met vriendne. :cool:
|
Ik ben een beetje dronken env anvaovond ga ik uit
|
bij komen van koninginnenach
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA Nee echt, helemaal niks. Beetje loos achter de computer hangen, flauw worden. |
Citaat:
|
Ik ga naar de rommelmarkt en daarna bij een derderangs tentje, dat op iedere andere dag de zwarte lijst van de Keuringsdienst van Waren zou toppen, een kleffe, met salmonellae overladen 'hamburger' eten!!!!1!
My life kent geen grenzen. |
Niks, want ik ben moe
|
Kwabjes tellen, kwabjes kweken, je kent het wel.
|
Gewoon gewerkt, verder niks
|
Forummen. :bloos:
Althans, dat heb ik een groot deel van de middag gedaan. Ik ben Limburger dus ik vier het niet. Net ben ik naar een voetbalwedstrijd gaan kijken en zo dadelijk ga ik wel nog de stad in. Even vuurwerk kijken en dan op stap. :) |
Citaat:
:s |
Niks, dit keer dan.
|
naar de vrijmarkt!
|
nuchter worden..
|
Citaat:
Limburg is nog altijd een deel van het Koninkrijk der Nederlanden... :mad: of je nu wilt of niet... |
nouja ik heb dus folders bezorgd en op bed liggen niksdoen en games gespeeld en gewerkt en bier gedronken en ouderwetsche liedjes gezongen met allemaal mensen in dorp hier in de buurt wat uiterst gaaf was.
|
Verjaardag geweest.
Via stream even op museumplein gekeken :) Voor de rest online poker sit and go tournament |
Ik ging naar A'dam, het was leuk tot we stoned de weg kwijtraakten en totaal de verkeerde kant opgingen waardoor we er twee uur over deden om van het rembrandsplein naar het museumplein te komen. Toen was ik chagrijnig en ging ik naar huis.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alcoholische drankjes drinken.
|
Rondjes over markten lopen, biertjes pakken, lekker eten enzo :)
|
niets.
|
dance tour
|
Citaat:
Ja ok goed, ik dacht daar heb je weer zoéén die zich meer Belg of Duitser voelt dan Nederlander :p. Kan natuurlijk wel maarja... ik houd van éénheid :cool: . |
Dingen slopen samen met Master HJ
|
Teveel bier gedronken en helemaal los gegaan
|
Citaat:
|
Ik ben door Amsterdam heengetreind/gereden op weg naar Texel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |