![]() |
Tipje: 'Samengevat'
Hi!
Misschien iets relaxed iets voor iedereen de de boeken erbij pakt en gaat leren.. de samengevat serie! Is echt super handig, alles staat toppie erin samengevat! Kost € 9.50 per vak en is bij o.a. bij Bol.com te koop :D |
Ik heb zelf Samengevat Wiskunde A, wel een handig boekje - maar het sluit niet helemaal aan op de wiskundemethode (Getal en Ruimte) die wij gebruiken, omdat in Samengevat er erg veel aandacht wordt besteed aan de formules en wat minder hoe je dat met de GR moet doen. ;)
|
Citaat:
|
Iedereen weet toch al van het bestaan van samengevat af :confused:
|
Examenbundels zijn handiger. Je moet gewoon echt veel examens oefenen, leren doe je maar gewoon uit je boek. (Vind ik dan)
|
Citaat:
Verder haal ik de examens wel van www.havovwo.nl ofzo. |
Citaat:
|
Ik heb de Samengevat boekjes voor Aardrijkskunde en Economie. Voor Aardrijkskunde vind ik het helemaal niks; in mijn boekje staat het veel makkelijker, maar voor Economie vind ik het errrg handig, alles staat in een logische volgorde, simpel, duidelijk weergegeven. Handig. :) (y)
|
Citaat:
kus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bestaat er ook toevallig samengevat gecomprimeerd voor je TI-83 :p
Zal wel handig zijn voor wiskunde/natuurkunde/scheikunde ;) |
Citaat:
|
neej.. zo bedoelde ik het niet.. ik bedoel of er samengevat van bijvoorbeeld natuurkunde ook zo samengevat bestand is voor op je GRM, zodat je zelf dat bestand kunt downloaden en op je TI-83 plus te gooien (jah.. ik weet.. ik ben lui :p )
|
Citaat:
|
Erg handige boeken (Y)
|
Voor eco12 heb ik checklist, een boekje van L&M. Dat heeft de eintermen helemaal uitgewerkt en is ook super goed. Samengevat staat ook alles wel prima in.
|
Lange leve mijn eco leraar die een handige kopieër machine heeft. :p (y)
Die boekjes zijn opzich best handig! |
In principe zou dit dicht moeten, het is namelijk een mededeling. Maar omdat ik een discussie zie ontstaan over samengevat en examenbundels zal ik alleen de titel veranderen. :)
|
wij krijgen samengevat van school :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18. |