![]() |
Waar doe jij boodschappen?
Go your gang! Geht dein Gang! :D
|
De Spar staat er niet tussen :(
|
Ah
Aldi Bas S de Boer Avondwinkel |
Citaat:
|
Albert Hein, met inbegrip van AH to go, en de avondwinkel, meestal als ik sigaretten nodig heb of vergeten ben bier koud te leggen.
|
Waarom poste hij mijn post niet :nono:
Iig bij de edah, en kleine boodschappen bij de spar hier op de hoek. En waarom staat de spar er niet bij :o het is toch ook een grote winkel |
AH dan maar, want daar kom ik ook 2 keer in de week.
|
Vooral bij de C1000, Aldi en Hoogvliet. En af en toe de lidl of Basvanderheijden-variant of de AH.
|
Citaat:
Spar heb ik vergeten :o en behoort niet tot de grootste volgens mijn bron |
Ben ik trouwens de enige die bij Vomar altijd aan vomiteren denkt?
|
Citaat:
is vomiteren het engelse vomit? |
o grapje :o ik bedoelde vomeren
vo·me·ren (onov.ww.) 1 [form.] braken |
Citaat:
"grapje"? Iemand ergerde zich daaraan, werd gezegd in één of andere topic, mensen die iets stoms zeggen en dan 'grapje' zeggen :D |
Daarom zei ik het ook (y)
En om ontopic te blijven: ik kom ook wel eens bij Super de Boer. |
Citaat:
maar mocht ik eens in de buurt van een andere supermarkt zijn, ga ik daar vast wel naar binnen |
Citaat:
|
C1000.
|
Citaat:
|
Mijn moeder bij de c1000 en de golf, (vergeten te stemmen).
|
Citaat:
nooit s.com de schuld geven, wordt jon boos |
Citaat:
|
AH en Super de Boer
|
C1000
|
AH, C1000 en soms Digros.
|
Ik haal het meeste bij de Aldi. wat ik daar niet kan krijgen haal ik meestal bij de Super de boer of de C1000. Ik ga sowieso elke week naar de C1000 om de aanbiedingen te halen, ze hebben altijd goeie aanbiedingen daar (Y)
|
Vomar (Y).
|
Haal meestal iets bij de C1000, Hoogvliet of Dirk van den Broek (daar werk ik :D ).
|
Citaat:
|
AH, AH to Go. :o
|
A.h.
|
AH (en soms Aldi, Super, Jumbo)
|
Albert Heijn en Edah.
|
Citaat:
|
AH (voor ontbijt, broodbeleg en vleesvervangers)
Aldi (voor pizza, drinken en andere producten) C1000 (DKW, brood, zuivel en vleeswaren) Anders, namelijk de Natuurwinkel (voor fruit/groente, vlees, brood, kaas en andere producten) Zoiets. :) Soms koop ik bij een winkel toch bepaalde dingen die ik daar normaal niet koop, omdat ik geen zin heb om naar een andere winkel te gaan (Aldi doe ik maar soms en dan koop ik meteen veel, omdat het daar altijd druk is). |
AH
Dirk v/d Broek Edah |
Waarom gaat iedereen toch naar de AH?
Dirk van den broek is 11% goedkoper :D :p |
Oooh wat een leuk topic
Ik hou van zupermarkten. (L). Ik doe mijn boodschapjes graag in de Albert Heijn omdat je daar euroshopper energydrink hebt en die smaakt beter dan echte redbull. 25 cent. (Y) Als ik dan nog geld over heb koop ik milkachocolade want die is ook zo goedkoop. Overigens is de Albert Heijn niet altijd even aardig, want ze behandelen scholieren vaak als oud vuil. Ook haat ik cassieres die niets zeggen, want ik ben zelf ook cassiere en ik weet dus hoe het moet. Meestal probeer ik ze een lesje te leren, want ik ben niet van zulke onbeschoftheden gediend, HAHA. Eigenlijk wil ik veel liever naar de Aldi of de Liddl, want daar heb je zulke lekkere koekjes voor weinig geld, maar die hebben wij niet in Houten. Er zou oorspronkelijk eentje tegenover mijn huis komen, waar ik erg content mee was. Totdat door het protest van mijn o zo gezellige buurtgenoten er toch geen Liddl kwam. Heel soms ga ik naar de c1000 want daar heb je van die leuke zelfscankassa's, voor als ik mijn werk mis. De pina colada daar is verrot. |
Ik vergat bijna aan te vinken, haha!
|
COOP voor mijn dagelijkse bodschappen, zit op de campus (enschede).
Als ik moet koken voor de flat dan doe ik boodschappen bij de Sanders |
Bij de Plus, die staat maar 5 minuten lopen van mijn woning verwijderd. :)
|
Bas of Edah (y)
|
dekamarkt
|
Lidl voor frisdrank en schoonmaakdingen, Edah voor voedsel.
|
Edah. :)
|
C1000
|
Hoe geniaal is de Jumbo. Goedkoop, Groot, ruim+bijzonder assortiment, het is om de hoek en het ziet er ook nog leuk uit. Ik hou van de Jumbo.
|
Bas
|
C1000 of Edah.
|
Dekamarkt
|
Dirk v/d Broek.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40. |