![]() |
Jongens: na hoeveel alcohol krijgen jullie 'm niet meer omhoog?
voor de mannen: hoeveel alcohol moet jij ophebben wil je willie niet meer overeind komen?
|
tegen die tijd ben ik dus al de tel kwijt :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: geen idee ;) |
niet van toepassing op mij
|
Ik drink niet, dus geen id.
|
Waarschijnlijk op het moment dat ik, al zou ik hem omhoog krijgen, hem toch niet meer kan gebruiken. (als lopen al niet eens lukt)
|
Citaat:
|
1 keer gehad dat ik echt 2 uur heb liggen raggen voordat ik klaarkwam. Was toen ik een halve fles vieux en een paar biertjes op had. Je moet wel flink lam zijn wil het echt niet meer lukken.
|
Ik krijg hem ten alle tijden omhoog. :p Ja inderdaad ik heb een super pik. :p
|
Ik krijg hem met wat alcohol een stuk sneller omhoog juist :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idd, krijgt em altijd wel nog omhoog (tenzij ge natuurlijk al zelf nie meer kunt rechtstaan :o ) maar "stevigheid" is wel flink stuk minder. En ja klaarkomen is wel vrij onmogelijk na een aanzienlijke hoeveelheid alcohol.
|
Hmm, na ongeveer 400 - 500 ml pure alcohol schat ik zo.
Maar dan kan ik ook amper meer lopen dus er zou sowieso niet veel van kunnen komen. |
als ik dermate dronken ben ( wel eens voorgekomen ja ) kan ik me niet eens meer herinneren wat ik ook al weer moest doen met een meisje, dus was er van een daad al helemaal geen sprake meer. :D
|
A: ik houd dat niet bij.
B: De ene keer ben je sneller dronken dan de andere keer. Om mee af te sluiten. Omhoog krijgen na een joint gaat met gemak. Omhoog krijgen na flink wat alcohol moet je gewoon aardig wat moeite voor doen. (anders ben je gewoon te lamlendig en lig je allang te ronken in je nest). |
Citaat:
|
verschilt idd,,
leukste is dat je net op de grens zit,,,kun je uren doorgaan ! |
Citaat:
|
Citaat:
met koninginnedag was ik behoorlijk de weg kwijt maar kreeg em zo omhoog hoor alleen ja ...... :cool: |
seks met dronken mannen:P
|
Citaat:
lol kan jij op commando een stijve proberen te hebben? |
Citaat:
Tenminste, in gezonde toestand :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik krijg hem altijd wel omhoog, maar met alcohol op heb ik het gevoel dat ik minder snel klaarkom
|
Citaat:
|
Citaat:
wat bloed laten afzakken is het probleem meestal niet , het kalarkomen wel |
op het moment dat mijn hersens het begeven, dus na 1 bier:p
ff ontopic, ik heb nooit problemen om hem omhoog te krijgen na (overmatig) alcohol gebruik.. |
maakt niet uit hoeveel ik drink, kheb hem altijd nog omhoog gekregen.
dat ging in ieder geval beter dan fietsen :rolleyes: |
Hoe meer ik drink hoe makkelijker hij omhoog gaat.
Het duurt alleen uren voor ik klaarkom :D |
Citaat:
|
Hehe inderdaad, het omhoog krijgen is geen probleem het omhoog houden/klaar komen is minder makkelijk :rolleyes:
|
Zoveel drink ik niet, nooit gehad iig :p
|
Citaat:
|
idd, omhoogkrijgen lukt nog wel, klaarkomen gaat na veel alcohol wel een stuk moeizamer :P .. na hoeveel bier dat is weet ik niet..maar bij aangeschotenzijn denk ik.
|
Citaat:
|
Moet zeggen dat ie altijd nog wel omhoog wil eigenlijk...
Enige is dat als ik zat ben dat ik dan gewoon lam op me rug lig terwijl mijn vriendin al het werk doet... ook heerlijk trouwens :p |
40 bier:s
|
Kratje of vier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee. Ik neuk niet vaak als ik heb gezopen.
|
I dunno, als ik me echt lam gezopen heb wil ik alleen maar slapen, who cares about sex dan...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |