![]() |
Wat voor cadeau kreeg jij toen je 8 werd van je ouders?
Ik kreeg een afstandsbestuurbare auto van mijn ouders en opa en oma :bloos:
|
weet ik al niet meer.. meer dan de helft van mijn leven geleden..
|
Misschien ook wel een radiografisch bestuurbare auto. :o
|
Ik denk een 'barbie'.
|
Weet ik niet meer. Maar het was mijn eerste dag op een nieuwe school en ik droeg een door oma gebreide trui.
|
Een echtscheiding, jeej!
|
Geen idee.
|
Keine ahnung.
|
net of ik dat nog weet
|
Volgens mij een Lego-kasteel.
|
Een pop, geloof ik, met van dat haar dat van kleur veranderde als je het warm of koud maakte. En nog wel meer dingen, maar dat was het 'grote' kado.
|
10 jaar geleden.. ik zou t echt niet meer weten :(
|
Een hele lieve pop. :o
|
volgens mij een speelgoedauto met afstandsbediening die na een dag alleen nog maar naar links kon rijden
|
Ik geloof dat we toen op vakantie waren in sri lanka. Ik kan me alleen herinneren dat ik toen een moppenboek had gekregen en toen kreeg ik die avond bij het restaurant een verjaardagstaart en toen gingen de obers Happy birthday zingen :)
|
Volgens mij Lego.
|
Ik heb werkelijk geen idee. :o
|
Wat een onoverzichtelijke topictitel, waarom haal je "cadeau" en "van je ouders" uit elkaar? :nono: Ik vertik het om op deze vraag te antwoorden.
|
Een benzinestation van Lego
|
Citaat:
Volgens mij kreeg ik van mn ma, sneeuwlaarzen :s en een flipperkastje :cool: |
oei... volgens mij was dat een kaptafel (wel nep, natuurlijk, van fisherprice ofzo... m'n broertje werd meteen gebruikt als 'model' :D heb nog wel een foto voglens mij, ga ik vanavond zoeken :))
|
omfg.
|
Citaat:
|
Zal wel een gameboy zijn geweest. Zo'n grote, ouderwetse, paars/grijze. Met tetrissssss. :cool:
|
Citaat:
|
Net alsof ik dat nog weet :confused:
|
Mijn kamer werd opnieuw ingericht volgens mij :cool:
|
Zal wel iets van lego geweest zijn :o
|
Ik kreeg geloof ik een gameboy van mijn ouders, met twee spelletjes :) (Warioland 1 en Parodius) Maar dat kan ook een jaar later zijn geweest.
Echt een gaaf cadeau :cool: |
Hoe weten jullie dat allemaal nog :|
Ikzelf ben het in ieder geval allang vergeten. |
Dat weet ik niet meer.
|
Gezelschapspellen zoals De Betoverde Doolhof en Scrabble en zo... of Nintendospellen (mwah nee, dat was toen ik 11 was of zo). Of iets van de Lego of van de Turtles. Zoiets ongeveer.
|
hmm... het kan ook dat die kaptafel voor m'n 7e was en dat ik voor m'n 8e twee gameboyspelletjes kreeg:
double dragon en marioland |
racebaan en een gammo-boy..
|
Bier
|
Geen flauw idee. Wat een triest topic toch:P
|
een slechte maar echte camera
een te dope enrico benetti tas (mooiste die ik ooit gehad heb, niet meer te koop, ben nog steeds op zoek ;)) |
Dat weet ik niet meer.
|
volgens mij kreeg ik toen een fiets :)
|
Citaat:
|
Toen kreeg ik van mijn moeder een grote BERG-skelter met aanhangwagentje waar je nog 2 mensen in mee kon nemen. :cool:
http://www.rietmanhasselt.nl/IMAGES/...20Basic-nw.jpg |
Precies negen jaar geleden vandaag. En ik heb geen flauw idee, een barbie ofzo.
|
^gefeliciteerd :)
ik heb geen idee :| |
stripster & lapdance
|
Ook al een echtscheiding.
|
Dat weet ik niet meer.
Van mijn oom en tante kreeg ik "de vos van de Biesbosch". Een erg spannend boek. :o |
Een hele vette fiets. :cool:
|
Vast een hele mooie Barbie :)
|
lego system ofzo, van die lege voor meisjes, een heel kasteel met de boze heks en alles..hihi ^^
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |