![]() |
seks mythe
Ik loop al een tijdje met deze vraag rond: is het een fabel of een feit als een jongen een erectie krijgt en zijn vriendin wil niet met hem vrijen dat het verslappen van de penis dan pijnlijk is?
|
Dat is dus echt niet waar. Ik heb er tenminste nog nooit iemand over horen klagen. Zou nogal lullig zijn als een man elke keer pijn zou hebben als hij de spanning van zijn erectie niet kwijt kan. Dan klopt er toch iets niet helemaal lijkt me.
Kijk, je hebt wel het blauwe ballen fenomeen, maar dat is iets heel anders... |
Citaat:
Volgens mij gewoon een manier om toch seks te krijgen als ze merken dat de vriendin niet wil. Beetje schuldgevoel aanpraten ofzo. |
Citaat:
Weet iemand trouwens waar de pijn van blauwe ballen vandaan komt? Ik weet wat het inhoud, maar weet eigenlijk niet precies wat daar lichamelijk de oorzaak van is. Een te veel aan zaadcellen waardoor drukgevoel ontstaat? |
daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar..
het voelt in ieder geval wel alsof het zaakje daarop knappen staat. heb er gelukkig bijna nooit last van, maar het is zeker geen aanrader.. mja, een teveel aan zaad.. als je al maanden niet bent klaargekomen krijg je ook geen blauwe ballen.. je krijgt ze alleen als je al best erg opgewonden bent geweest, en niet klaarkomt. Dus dan zi thet zaad al in de zaadleiders(volgens mij neit)? maar dat verklaart de pijn in de ballen dan weer niet. dus dat lijkt me onwaarschijnlijk |
Mja, ik zat nog te denken aan het afsterven van zaadcellen die vervolgens weer door het lichaam opgenomen worden, maar dat klinkt eigenlijk ook niet heel logisch... Iemand enig idee?
|
Ah, ik heb het al gevonden, met dank aan sekwoordenboek.nl ;)
Als je erg opgewonden bent, maar niet klaarkomt, kun je een onaangenaam gevoel in je ballen krijgen. In de volksmond heet dit “blauwe ballen.” Bij opwinding stroomt er namelijk bloed naar je balzak, waardoor deze een wat blauwe kleur krijgt. Als je klaar bent gekomen, stroomt het bloed vrij snel weg en heb je nergens last van. Maar zonder orgasme kan het wel twee uur duren voordat je ballen weer hun normale omvang hebben. Dus, pijn veroorzaakt door spanning en opzwelling van de ballen die maar langzaam afzakt. Weer wat geleerd :p |
Als dat zo zou zijn was ik al duizend doden gestorven :(
|
pijn niet, maar ik heb zo vaak een erectie zonder dat ik klaarkom, nooit last van....
|
volgens mij zeggen wanhopige jongens dat ,die perse willen neuken ,ookal wil het meisje niet.
Oftewel onzin, niet intrappen dus! |
blauwe ballen = (n)
|
Dit is absoluut waar, vandaar dat ik zeg: put your mouth where our money went.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet waar, mits de stijve geen 5 uur duurt want dan kun je blauwe ballen krijgen en dan kan ook pijnlijk zijn
|
Citaat:
als je lang opgewonden bent komt er ook extra bloed in je balzak terecht etc etc dit kan pijn gaan doen het heeft iig niks meet zaadcellen te maken die maak je constant an en neit als je sex gaat hebben (prostaatvocht weer wel maar daaar licht het ook niet aan) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: :p |
Je gaat er namelijk dóód aan...als je dan geen sex krijgt. Echt heel ernstig, heel zielig.
|
Ik heb er in ieder geval geen last van. (y)
|
Blauwe ballen krijg je echt niet zomaar even... dan moet je al langere tijd opgewonden zijn.
Ze zijn wel heel erg vervelend :o |
Ik heb een ex één keer verteld dat 'ie maar moest gaan rukken. Hij deed het. :D
Het moraal: het kan, het mag en het werkt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |