![]() |
16/5 Rotterdam - The Unseen / Nothing Done / A Wilhem Scream
The Unseen
A Wilhem Scream Nothing Done Dinsdag 16 mei Nighttown theater 19.00u € 10,- ex. vvk. voorverkoop: Ticketservice, Plato, Velvet, Black Widow en Nighttown Café www.nighttown.nl The Unseen, het legendarische hardcore punk kwartet uit Boston, komt naar Nighttown. Met al meerdere wereldtournees achter de rug en met een gigantische aanhang, mogen ze zich rekenen tot de elite van de punkscene. A Wilhelm Scream is een jongere band, maar flink op weg om minstens net zo groot te worden. Wat je kan verwachten? Een avond van je sokken geblazen worden! Alle grote punkbands waren letterlijk explosief en is dat ook niet een van de belangrijkste redenen waarom wij naar muziek luisteren, passies en emoties tot uiting horen komen, daar herkenning in vinden en erin meegaan? De muziek en songteksten van The Unseen staan bol van angst, frustratie, lust, schuld en haat, een en al passie en emotie dus. De bandleden groeiden samen op in Boston, leerden hun instrumenten bespelen en vormden The Unseen. Het zou roekeloos zijn The Unseen een politieke punk of street punk band te noemen, deze termen zijn te eenzijdig. Ze zijn zich op en top bewust van hoe verrot de wereld is, van persoonlijke issues tot wereldproblematiek en dat laten ze weten ook! Moe van de kiss ass mainstream punk? Dan zul je The Unseen geweldig vinden! A Wilhelm Scream bracht in 2004 een album uit die al snel een ‘must hear of the year’ werd; Mute Print. Sinds de release van het album is de band non stop op tour geweest met grote namen als Rise Against, en The Lawrence Arms met in hun kielzog het een na het andere gewonnen zieltje. Tijdens de optredens weet de band de energie en complexiteit van het album perfect over te brengen op het publiek. Het tweede album, Ruiner, uit 2005, is voornamelijk geďnspireerd op het monotone tour leven, maar verwacht een alles behalve monotone show! |
en zondag de 14e te zien in Arnhem
minus nothing done |
haha tof hoor. En hoewel ik ND erg waardeer sla ik over want rotterdam is onhandig met naar huis gaan + de andere bands zijn niet echt gaaf.
|
Aparte line up hehe.
|
De zondag ervoor in de gvh maar dan met antillectual. Met Nothing Done was het een makkelijke keuze geweest. Nu twijfel ik nog.
|
Citaat:
|
Ohja, present in Schijndel.
|
Moet mijn werk nog even verzetten maare denk dat ik er wel bij ben weer. iig zie ik ze zaterdag op wasted en ik ga ook nog kijken of arnhem gaat lukken ghehe
|
Ik denk dat ik er toch in arnhem bij ben. Maar ik weet ook niet precies wat het beste uitkomt met werk en tentamens.
|
Citaat:
|
Dan heb ik examens....
|
Citaat:
|
haha wat een line up.
Schijndel wel present i guess. |
Oke, vertel het me maar. Waarom Malkovitch? Heb het vandaag weer geprobeerd maar echt waar...wat vreselijk. Ik weet dat ik soms bands wat vaker moet luisteren maar dit gaat echt nergens over. Is er soms wat werk wat me kan overtuigen? Is het live veel beter dan op plaat?
|
ze hebben gewoon toffe shirts
|
Citaat:
|
Als ik op de gastenlijst mag kom ik wel hoor.
|
m || ja lach maar ouwe makker, straks zal je het lachen wel vergaan zegt:
hmm lijkt me wel gaaf Bizarro - zegt: ik probeer wel wat te regelen (gratis entree ofzo) waarschijnlijk wel dus :) |
Citaat:
coole band |
Citaat:
|
Dat deze band enorm veel lol heeft in het spelen is me niet ontgaan.
En of ik blijf hangen weet ik niet. Ligt aan m'n metgezellen. |
Was ik een van je metgezellen sjoerd? Dan blijven we ;)
|
Citaat:
Dan ben je er geen!!! |
scherrup hehe
|
Hoe leuk de schijndel show ook gaat worden, dit gaat over iets anders.
|
Citaat:
ja, over nothing done? |
Citaat:
|
nee dit gaat dus gewoon over the unseen, een van de hardste live bands in tijden
|
Citaat:
|
mijn favorieten zijn Anger and the truth, explode en state of discontent
|
als niet echt zwaar hardcore liefhebber vind ik malkovich juist wel heel erg tof. beukend en muzikaal tegelijk, zo heb ik het graag.
|
genoeg reden dus om helemaal vanuit fucking haarlem naar schijndel te te komen die dag Bas!
|
i think not.
|
Hier wil ik nu wel heen! Hoe lang is het lopen vanaf CS?
|
sikey sikey
|
malkovich, echt cool
|
Citaat:
|
vanavond!
showtime: 8 uur. |
Citaat:
Om Rutger maar even te citeren: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kanker harde avond!!1
|
Hoe vond je ND ivo? (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
dit was de derde keer dat ik unseen zag en ik had ze nog nooit zo strak gezien |
ik vond a wilhelm scream toch wel het vetste (Y)
|
ik vraag me toch af hoe mensen een derderangs emobandje boven een oude school hardcoreband als ND kunnen verkiezen ;)
best slecht hehe nummers die dit moment op die unseen ms staan vind ik ook niet zo interessant. |
gewoon een kwestie van smaak ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |