![]() |
der neue Weltmeister
Wie wordt volgens du der neue Weltmeister?
[mooie poll he, Zwitserland en Zweden vallen af omdat er maar 30 konden :( ] ik denk Duitsland |
Haal dan Togo en Angola ofzo weg, Zweden is een kanshebber
|
FORZAAAAAAAA ITALIAAAAAAA
Wie anders? Een niet-Europees land wint sinds 1950 nooit meer een wk in Europa, en alle andere Europese landen zijn losers, simpel. :) (y) |
Dan denken ze dat ik racist ben
|
Paraguay natuurlijk. Barreto topscoorder en top-assistgever. Finale tegen Polen. Niedzielan maakt er vijf, Barreto zes.
Stiekem heb ik echter op Argentinië gestemd (Y) |
Citaat:
Ik ga voor Brazilie |
Ik ga ook voor Brazilië.
|
Bush says: Er hebben twee terroristen gestemd :eek:
|
argentina
|
Trinidad & Torbago. ;)
Haha nee... deze chauvenist heeft voor Nederland gekozen. :bloos: |
Citaat:
|
Er zijn trouwens écht veel kanshebbers, imho. Zelfs Nederland maakt kans om de finale te halen (hoewel ik nog steeds weinig vertrouwen in van Basten heb). Er zijn alleen twee teams die ik er met kop en schouders bovenuit zie steken.
|
Ik hoop zoals elk tournooi op Engeland
maar ja ik hoop ook dat Henman Wimbledom wint en Jenson Button een F1race, kortom Italië wordt het |
Ik denk dat er 1 échte favoriet is: Brazilië, waarvan ik ook denk dat het dus de nieuwe wereldkampioen wordt. Zo niet: Italië.
|
brazilie, kan niet anders, met al die sterren. Om er een 'paar' te noemen: Dida, Lucio, Juninho, Ronaldinho, Adriano, Roberto Carlos, Robinho, Ronaldo, Kaka. Pff het moet haast wel
|
Citaat:
|
Ja en Duitsland kan Brazilie pas in de finale treffer, de Duitse pers zeikt daarvoor al over de Brazilianen heen met schandalen en roddels waardoor ze uit hun doen zijn en de moffen die beker pakken met een treffer van Schweinsteiger in de 88e minuut
|
Nederland natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nieuw zeeland lijkt me wel een goeie kanshebber voor 2007
|
Citaat:
|
Citaat:
|
engeland valt af met het verlies van wayne rooney. ze behoorden met rooney wel tot de kanshebbers.
|
Citaat:
|
James Beattie!
|
Ik hoop op een verrassing. En dat mag van mij net zo'n verrassing zijn als toen Griekenland Europees kampioen werd.
Toch denk ik dat Brazilie de beste kansen heeft en dat ook Duitsland ver komt. Ook Frankrijk moet je in de gaten houden. Outsider: Portugal. |
Citaat:
|
België :)
Frankrijk. |
Nederland, maar laat Van Basten dan wel Davids en Emmanuelson selecteren
|
Toch nog veel mensen die op Nederland stemmen :)
|
Ik ben de enige die Italië voorspeld heeft. Jullie mogen allemaal mijn voeten kussen over anderhalve maand. :cool:
|
Hmm volgens mij is mijn heb ik niet helemaal goed gestemd..Ach ja: Frankrijk dus.
|
Ik zei eerst Nederland, maar na de bekendmaking van de selecties zeg ik toch Brazil. :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar vooruit, je mag best met me meedoen hoor ;) |
Je zult wel op Iran gestemd hebben, die hebben er twee :p
|
Ik denk Brazilië en als runner up Mexico.
|
I voted Brasil.
Outsider: Argentinië |
zweden (y) (y) (y) (y)
kutpoll :( |
Duitsland (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk Brazilië of Argentinië ondanks dat nog nooit een Z-A-team op Europese bodem WK is geworden :D
|
Citaat:
|
Ik blijf erbij dat die enige Italië-stem in deze poll van mij kwam, maar vooruit, ook Stom Konijn heeft aangegeven dat Italië volgens hem zou winnen. Hulde voor ons, hoon en tabak voor jullie. :cool:
|
Citaat:
volgens mij heb ik op Togo geklikt :bloos: maar ik ging voor Italië |
Ja, slechts 1 (en volgens Ertur 2) persoon heeft de wereldkampioen goed voorspeld! :o En dat terwijl Italië altijd wel tot de kanshebbers behoort...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49. |