![]() |
[Avi to DVD] Wel programma kan ik daar het beste voor gebruiken??
Het onderwerp zegt het al :o
mvg, Maradinus |
Ik snap je vraag niet.
|
Citaat:
met welk programma kan ik het beste avi naar dvd omzetten? |
"Het beste programma" is een programma dat iemand persoonlijk een zeer goed/makkelijk/ enz vind.
Ik kan wel een lijstje op gaan noemen, maar dan gooi ik je programma's in de mond die jij misschien niet goed/makkelijk/enz vind. Dus moet je maar eens gaan zoeken en zelf dingen uit proberen om je mening te vormen. En ik durf te wedden dat je wel weet waar je moet zoeken. En wanneer doe je het eens een keer? |
google.com? download.com? etc
|
zoek eerst effe uit welke codec precies voor geluid en beeld worden gebruikt. Niet alle programma's zijn even handig met inter-frame gecomprimeerde AVI's
|
WinAvi werkt perfect.
Is alleen wel betaald ;) |
Citaat:
|
wat mij betreft geeft een fuhrer+ je een permban omdat je altijd van die topics met een of andere belachelijke vraag opent
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met Nero Vision kan je videobestanden zo omzetten dat ze afspeelbaar zijn op een dvd speler. EN JA, voor sommige programma's moet je gewoon betalen. (omdat het goed) en die gratis programma's troep afleveren |
reageerd mij ook zo'n pembam omdat het goed! :D
|
VSO convertXtoDVD
|
Hoi,
Kijk eens op de volgende pagina, daar staat heel veel wat te maken heeft met videobestanden en converteren http://www.weethet.nl/dutch/welcome.php Succes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |