![]() |
Onnozele opnoemtopics op De Kantine
Hoi,
De laatste paar dagen (of weken?) staan er wel erg veel topics op DK die daar niet thuis horen. Vind ik dan. Onderstaande topics van de eerste pagina, dragen niet echt bij aan het subforum: -Hebben jullie een nietmachine binnen handbereik? -Hoeveel ramen staan er in jouw huis open? -Hangt de flap van de toiletrol bij jou thuis naar de muur of naar het toilet toe? -wat is jouw favoriete muisknop? -Lees jij ook alle posts die je leest hardop voor? -Welk knopje van jullie afstandbediening van de tv is het meest versleten? -Is jouw achterband of jouw voorband vaker lek? Bovendien strookt het ook niet zo met het beleid: -Topics horen dus thuis op hun eigen deelforum. Enkel als het nergens anders thuis hoort, mag het op hier geplaatst worden. Onzinnige dingen horen op Onzin. Dat betekent dat mededelingen en vragen die niet bijdragen aan het geheel (bv.: hoe gaat het met jou?) op niet De Kantine passen. -Laat je topics niet afhangen van andere topics op De Kantine. Dan krijgen we namelijk allerlei topics die op elkaar lijken en wordt het forum snel saai. Als dat gebeurt, zullen er enkele gesloten worden. -Te veel topics van hetzelfde soort over andere onderwerpen zijn ook niet gewenst. De hoeveelheid hiervan hangt van het moment af, het is afhankelijk van alle topics, te veel aan gelijkaardige topics maken een forum oninteressant. -Open ook geen topics louter om een topic te openen, dat vervuilt het forum alleen maar. Open alleen topics met vragen die je echt kwijt wilt. Bij de laatste beleidsregel ga ik er van uit dat niemand zich serieus afvraagt of ik een nietmachine bij de hand heb. Misschien kan iemand er wat aan doen? Misschien is niemand het met me eens, in dat geval heb ik niet gezegd. :) |
Hear, hear!
|
Ik kan de titel niet meer aanpassen. :(
|
Ik onderschrijf dit. (y)
|
Ik ben met de non en Firdaus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is het niet zo dat De Kantine al jaren bol staat van dat soort topics?
|
Ik zie niet dat er enige regel wordt overtreden.
;) Bob der Bär ;) ps. lief zijnn |
Ik merk dat ook op. Al enige maanden overigens. Ik zal eens met mijn Kantine-collega-forumbazen overleggen over een oplossing.
|
Citaat:
Alsof je na het voetballen in de sportkantine zoveel nuttige praat uitslaat. :rolleyes: |
Doe je toch niks aan. Open zelf wat intelligente topics, zou ik zeggen. Goed voorbeeld doet misschien goed volgen.
|
Internet.
|
Citaat:
De volgende stap is het verbieden van nog onzinnigere onzinspam op Onzin.. waarom is er überhaupt een afvalbak nodig voor wat mensen met een ernstige postdrift willen posten. Laat die trieste lui maar wat anders doen in hun ellendige saaie kutleventje. De enige status die zij kunnen behalen is een hoge postcount wat in mijn ogen alsnog zeer zielig is. weg ermee. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
edit: ik dacht toch ff serieus dat ik mccaine aan het quoten was :o
|
Ik stoor me niet zo aan die topics.
|
Citaat:
|
Als je je eraan stoort moet je leuke topics openen of gewoon naar andere subfora gaan. :o
|
Helemaal en 100% mee eens.
|
Komt door de zon.
|
Citaat:
|
Citaat:
Oftewel, dit is een serieus forum en dit topic is serieus bedoeld. Als je niet serieus kunt zijn, post hier dan niet. |
Citaat:
|
|
Citaat:
Verder vind ik het nog niet eens zo'n gek idee om een onzinforum te maken en DK af te schaffen. Zo veel voegt het nou ook weer niet toe en als het zo door gaat dan zal er binnen no time geen verschil meer in zitten behalve dan dat er op onzin wel gespamed mag worden en op DK niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Ieder z'n meug! |
Citaat:
|
eens, met ts :)
|
Er staan inderdaad kuttopics, doe er dan wat aan en ga zelf nuttige topics openen. :)
|
dat veranderd de hoeveelheid kuttopics toch niet.
|
Citaat:
|
heeft geen zin man heb ik ook al 30 keer gezegd, DK is gewoon onzin punt live with it
|
Citaat:
|
De kantine is gewoon onzin, staat vol met rotzooi.
Weg ermee! |
Ik ben het hier wel mee eens. Ik bedoel: af en toe is best grappig, maar het interesseert niemand iets dus het is alleen zoveel mogelijk posten. Nou, doe dat maar lekker ergens anders...
|
Citaat:
|
De communiceerbeer en ik zijn onder de indruk van de ideeën die worden aangedragen!
;) (y) |
Sterf beer, sterf!
|
ps. lief zijnn ;) ;)
|
Heh heh heh.. :D
Vond ze altijd wel mooi eigenlijk. :o |
Het is idd best jammer dat er geen echte discussie topics zijn, maar meestal horen topics waarbij dat wel kan niet thuis op DK. S.com heeft voor alles een plekje, en de "rest" op DK (en onzin maar das een verhaal apart :o) en dat is een beetje vaag
|
Ik vind dat er maar eens een discussie over de identiteit van DK moet komen!
;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |