![]() |
Kabaal am Gemaal 2006
Ook dit jaar in Wageningen weer het hardste gratis bevrijdingsfestival van Nederland! Dit jaar met twee podia, dus nog meer muziek en meer plek voor regionaal talent. line-up:
Anathema (UK) Not Available (DE) Rise and Fall (BE) El Guapo Stuntteam (BE) The Palookas Perzonal War (DE) Transworld Diggeth LoST Born Loco Loot The Shenanigans Backwater Type II Ugly Primates from Hell check: kabaalamgemaal.kabaal.net |
Rise and fall, hoe gaaf!
5 mei 200% loon, hoe gaaf! |
Zoals gewoonlijk aanwezig(y)
|
Ik denk dat ik oversla, R&F is wel leuk maar ach zo'n groot podium en toestanden daar doe ik het niet voor. Of dat denk ik nu in ieder geval.
|
Ben er natuurlijk
ANATHEMA <3<3<3<3<3<3<3<3etc |
Kabaal am Gemaal: terreur en ellende.
Ws wel aanwezig. |
Aanwezig.
|
+++PeRZonal WaR+++
PERZONAL WAR - we just pierce your ass whahah kansloos rise and fall!!!!! |
Anathema, gaaf. Niet dat ik ga, maar het is wel gaaf.
|
ik ga wel, uit gewoonte :o ook al vind ik het een gaar programma.
|
Citaat:
|
morgen wel allemaal om half 3 aanwezig he :p
|
Godverdomme, dat Lost en Born Loco geven het begrip "schijtband" en hele nieuwe dimensie.
|
Citaat:
|
Het was gewoon een zwakke Kabaal qua line-up.
Rise & Fall had nog wat damage goed kunnen maken maarja die speelden dan weer niet. En McMotion, ik was er hoor om 14.30(y) Verder was het wel erg relaxed qua weersomstandigheden en waren er nog wat relletjes met br33za volk, en was het stonergebeuk nog de moeite waard. Ben afgetaaid tijdens Anathema, niet mijn ding. Volgend jaar hopelijk beter. |
Waarom heeft dit festival een Luxemburgse naam? :confused:
|
oh nou als r&f er niet was heb ik helemaal niks gemist natuurlijk.
|
born c0c0
|
hahaha hoe fucking slecht was Lost (n)
|
El Guapo Stuntteam was vet! transworld ook trouwens, alleen jammer dat de kostuums en makeup zo slecht waren afgewerkt
|
Was best vet, Anathema klonk leuk en ik stond lekker vooraan, nog ergens een bloedneus opgelopen dus de dag kon niet meer stuk (y)
|
Citaat:
|
Vorig jaar was leuker.
|
Citaat:
Die begonnen die mannetjes om te duwen en te vragen of ze wilden vechten. Toen kwamen er een paar punks en bierbuik-bikers er naar toe en toen waren ze weg. Later kwamen ze weer terug maar toen ging het ze iets te rauw en dropen helemaal af. Tot een harde confrontatie is het nooit gekomen. Lam volk. (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05. |