![]() |
Wat vinden jullie nou van al die wannabe forumbazen...
Ik vind ze echt hondsirritant. Vaak is de eerste reactie op een serieus bedoeld topic al een van de volgende aard en ik denk dat de FB's zich geen ene ruk aantrekken van wat deze wannabe's te melden hebben dus wat mij betreft kunnen ze beter gelijk de manth dichthouden. Ze hebben echt geen hulp nodig van een stelletje nerds hier.
Een willekeurige greep van wat ik bedoel: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
:eek:
|
Als het in het echt nu ook eens zou gaan, dan zou er niet zoveel blauw nodig zijn.
|
hee je staat er ook bij :p
|
Onmetelijk irritant.. laten we ze opsluiten en dood maken!
:o |
Denk je behulpzaam te zijn.... :(
|
Dukko is wél fb. ;)
En wtf quotte je mij! :mad: |
Citaat:
ik kom wel op meerdere forums en dit is het enige waar zoveel wannabe's zitten |
Citaat:
|
:d
|
Wat een negatieviteit.
|
Ok.
Slotje? :p |
Wat een kuttopic. Slotje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cool: Maar ik ben forumbaas, geen WANNABE forumbaas. :p |
Kan mij weinig schelen, eigenlijk..
|
toen ik zag dat dit topic over mij ging, moest ik natuurlijk wel binnenvallen, maar waar is mijn quote? :nono: , ik altijd originele 'slotje'-uitspraken, en daar wil ik waardering voor :nono:
|
Citaat:
|
Het is maar waar je je druk om maakt. :confused:
|
ze slijmen gewoon bij de echte forumbazen :P
|
Citaat:
en @juice: napraten van wat anderen zeggen is ook al zoiets verderfelijks |
Boeiend.
|
Dat zijn over het algemeen mensen die in mijn topics reageren en ik hou van mensen die in mijn topics reageren. ;)
|
Kuttopic
|
Waar maak je je druk om. Ik vind het iritanter dat mensen niet weten waar ze hun topics neer moeten zetten dat dat iemand zegt waar het wel moet staan.
|
ik bedoel soms zijn mensen een half uur bezig om een persoonlijk probleem te beschrijven of proberen een fatsoenlijke discussie op gang te brengen.. en het enige wat ze de eerstvolgende reacties krijgen is dit:
> Hmm misschien dat dit beter op lifestyle zou kunnen?? FB? IEMAND? twijfelgevalletje >nou het is ook wel beetje psychologisch dus beter op psychologie misschien... >nee daar niet! want het gaat over zijn godsdienst DUS RELIGIEEEE >ik geloof dat 3 maand geleden iemand ook al zo'n soort probleem had! SlOtJe!!11elf! |
Citaat:
[/CARE] |
Ik wil sowieso dat DK opgeheven wordt, dus.
|
Citaat:
Slotje! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben niet in vorm vandaag :o |
Citaat:
Wil je een pil? |
Citaat:
He. De hele wereld is tegen mij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het trouwens wel een goed topic. |
Citaat:
|
Ik heb niet zoveel moeite met worumbazen, mits ze het onderbouwen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omg ik was toen ook fb :rolleyes: Sukkel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46. |