![]() |
Hoe nostalgisch ben jij?
Kijk je vaak in je flippo verzameling? Ken je alle namen van de kinderen waarmee je in de klas zat? Ben je iemand die altijd alles met vroeger vergelijkt?
Kortom: Hoe nostalgisch ben jij? |
Ik ben wel nostalgisch ik heb net nog een ouwe schoolkrant opgezocht ;)(y)
|
Ik ben niet nostalgisch.
|
ik bewaar al die ouwe troep wel. maar ik doe er nooit iets mee
|
Ik kijk sommige films wel eens terug, ik luister muziek van vroegah en foto-albums bekijk ik nog wel eens.
|
Alleen met films, voor de rest niet
|
Heel.
|
Zo af en toe, als ik er zin in heb en niets beters te doen heb. En met films.
|
Ja, helaas ben ik nostalgisch.
|
Citaat:
|
Ik geloof dat ik redelijk nostalgisch ben.
|
Niet zo. Ik heb wel veel bewaard, maar steeds gooi ik weer iets weg. Soms denk ik wel van toen was het beter, of dat was leuk. Maar ik ben denk ik meer met het heden en de toekomst bezig.
|
Ik bewaar alles, maar onthoud niks en kijk er ook niet meer naar.
|
Ik bekijk wel eens oude foto's, en speur wel eens door allerlei oude spullen die in de zolder zijn gedumpt. En dan vaar ik terug in mijn herinneringen, herleef ik bepaalde momenten, zowel leuk als minder leuk, en keer ik na een leuke maar ook vermoeiende reis weer terug naar de realiteit.
|
ehm ik heb amper herinneringen van voor me 10de laat staan dat ik het kan vergelijken
|
hooguit met foto's, ik geloof dat de flippo verzameling ooit van de hand is gedaan.. en hij was nog wel zo compleet:P
|
Ik ben niet bepaald nostalgisch. Foto's van vroeger bekijken vind ik soms leuk, maar dat is ook alles.
|
Ik ben echt heel nostalgisch, ik heb mijn flippo verzameling nog. Ik luister ook nog weleens muziek van "vroegah", hoewel ik dit meestal wel weer af zet na 5 min.
Ik spaar ook retro consoles, hoe nostalgisch is dat :p |
Enorm nostalgisch.
|
Citaat:
|
Ja, nogal.
|
Helaas ben ik een ouwe vervelende nostalgicus. Altijd maar mooie lang vervlogen verhalen ophalen en terugkijken op gebeurtenissen. Het is dat ook ik tegen mijn wil ook mee ga met de tijd want het liefst zou ik uit nostalgische overwegingen eeuwig in het verleden willen verblijven....
|
als ineens geintereseerd zijn in oude muziek daarbij hoort,heel erg
|
Mwah niet echt. Beetje oude muziek en soms wat oude films, maar daarmee houdt het een eind op.
|
Redelijk nonstalgisch... Ik kan geen knuffelbeesten wegdoen omdat daar herinneringen aanzitten, net foto's maar dan liever en knuffeligger.
Ik kijk nog redelijk vaak naar dingen van de basisschool en dan denk ik, ach jah dat is waar ook. Dan bedenk ik me dat ik een kutklas had en dan ga ik weer verder met mn huiswerk. |
Citaat:
|
Ik ben vooral nostalgisch wat betreft vriendschappen. Ik gooi makkelijk dingen weg, maar het is de herinnering die blijft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op dit moment speel ik veel tetris, nav een ander topic hier :o nostalgie op en top: vroeger kreeg ik n keer zo'n computertje waar je alleen tetris op kon spelen, o wat was ik verslaafd aan dat ding.
|
Heel erg.
|
Ik ben redelijk nostalgisch :o
|
Ik ben best wel nostalgisch ja. Soms blader ik nog eens door die schriftjes die ik volgekliederd heb met onzin op de middelbare school. Wel geinig af en toe. :)
|
Ben redelijk nostalgisch, geloof ik. Niet in echt aanwijsbare dingen, zit meer in mn geest.
|
Ik ben wel nostaligisch, maar ik ben dit pas geworden toen m'n vader overleed.
|
Ik ben nostalgisch; ik studeer geschiedenis. :)
|
Bij vlagen, soms zoek ik liedjes van tekenfilms van vroeger op en plaatjes, kijk ik David de Kabouter en lees ik een kinderboek van vroeger. Maar meestal ben ik gericht op het hier en nu :)
|
Ik ga vandaag om nostalgische redenen hetzelfde eten als gisteren.
|
Bij vlagen.
|
Als ik lego zie krijg ik wel een so called nostalgisch gevoel.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |