![]() |
Blij!
Hebben jullie ook van die dingen waar je opeens heel blij en vrolijk van kan worden? (dubbelop?)
TS: Een liedje begon net toen ik eraan dacht op de shuffle van m'n comp (Gabriël Rios - Broad Daylight, bekend van Appelsientje:)) |
Zonlicht. Immer.
|
ik word blij van kastillianen op stations ahahahaha lolcopter.
oja en van mijn pony en van mijn kat. |
Citaat:
|
zonzonzon
|
lekkere-slappe-senseokoffie-en-badderen-met-een-bruistablet-en-kleren-kopen-en-bier-drinken
en-meeuwen-voeren-op-mijn-werk-en-hitsige-mannen-nakken-en-zonlicht-in-mijn-vadsige-nek en-mijn-kat-en-vreemde-goedjes-en-gay-riedeltjes-en-sigaretjes-roken ik-leid-een-enig-leven-en-ik-word-hippie-zonder-kankerlelijke-gewaden:) |
Citaat:
Leuke livesetjes, chicks, lekkere chicks, lekkere chicks die je bangt, appelsap, cadeautjes |
In de zon op het gras liggen en naar mooie muziek luisteren. En dan je schoenen uitdoen en op je blote voeten door het gras lopen. En dan een zomerse regenbui erachteraan.
En chocola. |
Ik heb internet! ik leef!
|
KANKER
|
Simpsons
|
Citaat:
|
Bier.
|
|
Citaat:
|
Goede muziek, lekker weer. Als ik in de bus of thuis zit, muziek luister, de zon schijnt en naar buiten kijk kan ik heel blij worden. Ook word ik blij als ik naar mensen kijk, ze iets grappigs doen of zeggen.
Verder kan ik ook heel blij worden van de gedachte dat ik mezelf wel kan redden. Dat ik weet wat ik in mijn eentje allemaal kan bereiken. En al mis ik dan misschien wel iemand om mij lief te hebben, te knuffelen enz. Ik weet dat ik het ook allemaal alleen kan :) |
En van bad religion in de vroege ochtend. Beter gaat het niet worden.
|
Citaat:
Strandlakenman en de mantietenmafia \m/ |
mooi weer met mp3 aan <3
|
Mooi weer, lekkere muziek, in het park hangen, terrasjes, wijn en een lekker concert erachteraan (y)
Dat klinkt als vandaag :D |
flirten. sproeten.
|
Citaat:
+ vandaag Breda trashen met d'n klas! |
Oftewel, iedereen word vrolijk van mooi weer.
Ik word heel vrolijk van naar mensen kijken op Hoog Catherijne. Van jazzmuziek, van alleen thuis zijn en doen wat je wilt, van Yann Tiersen en van wandelen met de hond en met je voeten in het nog net iets te koude water. |
Ik word blij van ontbijten in de tuin in de zon.
En eigenlijk ook altijd wel van voicst - whatever you want from life. Verder maken wijntjes mij ook vrolijk. |
ik word blij van zon + gras + bier/wijn + muziek
|
van qimm
|
Citaat:
|
Ik word nergens blij van.
|
- zon zon zon
- ijsjes - pisang ambon jud d'orange - mooie mannen <3 - mijn mama - mijn zus - shoppen - schoenen kopen - chester kaas - mac donalds - aardbeien - muziek - webcammen met jou - slapen ehhhh :cool: |
mooi weer d0h.
|
Citaat:
|
Zo'n heerlijke stoommaaltijd van de AH. Mijn gloednieuwe MP3-speler, ook.
|
ik zat vandaag in het park met canei, elvis en leuke mensen
daar word ik wel blij van ^^ |
Ik word immer blij van mijn MP3-speler, van mijn vrienden en van de zon. Saai he.
|
Vanmiddag hele middag liggen zonnen met paar vrienden. Wijn derbij, nu ben ik blij!
|
Eindelijk weer naar het strand geweest (y) :D
|
Van JE MOEDER.
|
Citaat:
|
aha ;)
ot zon, seks en een joint ! fijne combinatie (y) |
Citaat:
|
ik ga barbecue-en en van vlees word ik vrolijk!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |