![]() |
Een tekening (indiaan)
Heyy, ik keek hier een beetje rond en ik dacht laat ik ook eens iets posten.
Het is een indiaan, is wel te zien ;) Het is wel nagetekend dus dat is weer wat minder maarja. http://picserver.student.utwente.nl/v/64PQO1O0278I Hoe plaats je nou het plaatje gewoon hier?? |
Rechter muisknop op je plaatje, eigenschappen/properties, de link die daar (bij Firefox onzer 'location') staat kopiëren, img-tags er omheen, hopzz.
http://picserver.student.utwente.nl/i/64PQO1O0278I/730w |
oh dat ziet er wel erg tof uit (y) waar heb je het mee gemaakt?
|
Boeiend dat ie nagetekend is hij blijft fucking vet. (y)
|
GAAAAF, die veren komen zo tastbaar over. ... en idd wat voor materiaal is dat. Komt heel warm over.
Echt heel indrukwekkend (Y). |
(y) echt meesterlijk! die huid met die scars dude! :eek:
en sowieso een mooi plaatje |
Oh, wow, indrukwekkend! Het enige waar ik nog commentaar op zou kunnen leveren is de bovenlip, maar dat zie je alleen als je er echt naar op zoek gaat. En die achtergrond, hoort die er bij?
|
(y) :eek: :cool:
Vet!! Hij ziet er oud en wijs en indiaanig uit :) (y) (y) |
wauw (y)
|
Bedankt voor de leuke reacties:)
Ja die bovenlip is een beetje vaag, maar een mond tekenen, ook al teken je hem na vind ik een van de moeilijkste dingen. En er zijn nog wel meer van dit soort foutjes. De achtergrond, daar zat op de foto nog een vaag verlicht stuk in, maar dat heb ik er niet bijgedaan omdat het er dan nogal raar uitzag. Ik vond op school ergens een oud vergeeld stuk papier wat ik hiervoor heb gebruikt, paste er wel mooi bij, daardoor onstaat dus die bepaalde kleur. De andere materialen die ik gebruikte zijn zo'n gewoon tekenpennetje, zachte hb potloden en vooral belangrijk in deze tekening, een soort houtskoolpotlood, heel erg zacht, waarmee je echt die zwarte kleuren kan krijgen. Ook belangrijk natuurlijk een goede kneedgum. Ik heb tijdens het tekenen een paar keer wat foto's genomen zodat de verschillende vorderingen zichtbaar zijn, mischien leuk om een keer te posten als ik ze nog kan vinden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30. |