![]() |
Droge eikel, scheurtjes
Beste mensjes,
Mijn vriend heeft een erg droge eikel. *het lijkt wel of er scheurtjes in zitten zegt hij* Vaseline helpt niet, wordt achteraf alleen maar droger. Het doet erg pijn tijdens de seks,,.. okee..logisch.. Weet iemand wat hieraan te doen valt? :confused: |
Huisarts dan maar :)
|
Wel veel trieste reacties hier zeg.
Het kan een schimmelinfectie zijn, maar dan doet het meestal ook wel enigszins pijn. Het voelt anders in ieder geval. Het eerste wat in me opkwam was visolie of lijnzaad of iets dergelijks. Als het tenminste uitdrogen van de huid is. Maargoed ik ben een beetje zo'n spiritueel natuurgeneeskunde-type. Je kan lijnzaad dan ook kopen in een natuurvoedingswinkel. Baat het niet dan schaad het niet en dat kan je van medicijnen niet zeggen ;) |
Ik (mijn vriend eigenlijk..) heb hier zelf geen ervaring mee. Dus misschien is een bezoekje aan de dokter niet verkeerd? :)
|
James gaat even ergens anders proberen vrouwen bij hun vriendjes weg te trekken, verder kan iedereen ook wel normaal reageren lijkt mij.
OT: Kan voorkomen, als zijn voorvochtproductie erg laag ligt kan dat heel vervelend zijn. glijmiddel en speeksel zijn mogelijke oplossingen. Vaseline is leuk bedacht, maar als de eikel al droog is en je smeert er een vetlaag op, dan hou je direct ook tegen dat er nog enig vocht bij komt. Droogt dan idd alleen nog maar verder uit. Als speeksel en glijmiddel geen oplossing bieden zou ik toch even naar de huisarts. Misschien dat er ergens een infectie of verstopping zit waardoor er te weinig vocht bij komt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |