Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Gewoon verliefd blijven (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1404302)

Pruts0r 03-05-2006 10:28

Gewoon verliefd blijven

Ik zit hier eigenlijk met een probleem en ik zal eerst de situatie een beetje uitleggen.

Ik blijf dus constant verliefd op iemand waarmee ik al twee keer een relatie heb gehad (3 weken en de 2e keer 1 date (n)). Het is een van de weinigen die ik ken die mij begrijpt en mij echt neemt zoals ik ben :| . Op school word ik door anderen buitengesloten, maar dus niet door haar. Vorig jaar leerde ik haar dus eigenlijk kennen. In eerste instantie ontweek ik haar, net zoals de meeste van de klas dat ook deden. Toen merkte ik na de nieuwe plaatsen bij natuurkunde dat iedereen mij eigenlijk maar wat zat te plagen, maar zij niet. Toen leerde ik ook dat zij een heel goed karakter had en dat is ook waar ik nog steeds verliefd op ben.

In februari ben ik met haar een cursus stijldansen gestart en dat gaat allemaal goed. Ik ondervind ook geen hinder van het feit dat ik verliefd ben enzo. Ik word dan weer wel helemaal gek als ik zo aan dr denk, en zeker als ik aan die heerlijke blikken en reacties van dr denk.

Ik wil toch wel graag over dat gevoel heenkomen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of serieuze tips hebben?

Qimm 03-05-2006 10:46

Als je eraf wil is er maar 1 manier, alle contact verbreken. Hard maar waar.

Pruts0r 03-05-2006 12:23

Citaat:

Qimm schreef op 03-05-2006 @ 11:46 :
Als je eraf wil is er maar 1 manier, alle contact verbreken. Hard maar waar.
Ja en dat wil ik juist weer niet, omdat het een van de enige goede contacten is, of nja het IS eigenlijk het enige goede contact dat ik heb :|

Freyja 03-05-2006 12:26

Dan moet je maar gewoon rustig wachten tot het overgaat. Ik ben iets van 2,5 jaar verliefd geweest op een klasgenoot van me (nou ja, met tussenpozen dan), en dat is uiteindelijk ook gewoon overgegaan.

Escapism 03-05-2006 12:34

1 date is geen relatie, in mijn boekje.

__ 03-05-2006 12:43

wachten tot het overgaat inderdaad, deed ik ook en hij was niet eens mn enige goede contact ofzo. het is gewoon sowieso altijd zonde om dat op te geven alleen dáárom, kijk, als je niet eens meer vriendschappelijk met d'r om kan gaan omdat je zooo verliefd bent, dan wordt het een ander verhaal.. maar een beetje verliefde gevoelens zijn heus niet erg hoor. en dat gaat vanzelf (al kan dat tyfuslang duren, natuurlijk) wel een keer over.

Missy1234567890 03-05-2006 21:52

Zij is overduidelijk niet verliefd op jou?

Sangria 04-05-2006 02:12

waarom ging het uit???

CoveredEyes 04-05-2006 08:37

Citaat:

Escapism schreef op 03-05-2006 @ 13:34 :
1 date is geen relatie, in mijn boekje.
Nee, dat was ook het 1e wat ik dacht :D

Mja, idd, het enige wat je dan kan doen (als je haar wel gewoon wil blijven zien) is wachten tot het gevoel weggaat.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.