Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Gestopt!!!!!!!!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=140431)

K 26-06-2002 10:23

Gestopt!!!!!!!!!!

Dag mensen, ik was degene die een maand of 2 terug een bericht typte dat ik zo graag wilde stoppen met de coke en dat het niet lukte, nou het is eindelijk gelukt en ik voel me stukken en stukken beter:

- Ik heb vannacht voor het eerst sinds een hele lange tijd lekker geslapen, ik had het gevoel toen ik wakker werd dat ik goed uitgerust was en lekker heb liggen dromen.

- Ik heb geen last meer van vervelende loopneuzen.

- Ik heb eindelijk weer de behoefte om met mensen (en vrouwen) te praten en leuke dingen te doen.

- Ik voel me echt een stuk zekerder.

Een vervelende mededeling wel is dat ik nu bijna iedere week 1 á 2 pilletjes slik..... maar als ik de bijwerkingen met elkaar vergelijk is het slikken van pillen een stuk minder erg dan regelmatig cokegebruik,

kijk er dus mee uit.....

dopehead 26-06-2002 10:49

(y) (y) (y)

Snees 26-06-2002 14:06

goed zo!

mR. DJ 26-06-2002 16:00

Perfect, ga zo door!!! Weer een gelukkig mens erbij :D .

psygnosos 29-06-2002 18:33

Gefeliciteerd :)
en de maatschappij heeft er weer een mens bij( dat was toch zon reclamespreuk?)

PiNoW 29-06-2002 18:58

(y) :) (y) :) (y) :) (y) :) (y) :) (y) :) (y)
yeah!

p-chez 30-06-2002 01:39

Nou nog van de pillen af.

Griller 30-06-2002 10:56

Top!..... nu nog van die pillen af maar ja alles op zijn tijd he :D (Y)

Zap 09-07-2002 13:25

Tip: ga blowen... (op een goeie manier) dan zie je heel goed in wat " goeie " en wat " slechte " drugs zijn

ktjk 09-07-2002 13:47

mensen..... we zijn nu bezig met zeggen dat het ongelovelijk knap iz en weet ik wat...

maar je bent r mee begonnen......

dit neemt niet weg dat ik zelf veel bewonderig voor heb maar ff zeikerig....: voorkomen iz beter dan genezen....

grtz kkkkk

Horror Kitty 09-07-2002 16:27

(y)

osmano 09-07-2002 18:25

gek ,ga weg ,pillen zijn veel erger als coke ,neem nou 1 lijn coke of 1 pil en kijke hoe je eruit ziet zegt me al genoeg en de volgende dag ben ik toch meestal meer verkankerd van een pil dan van coke

Glass Ghost 09-07-2002 19:15

Citaat:

osmano schreef:
gek ,ga weg ,pillen zijn veel erger als coke ,neem nou 1 lijn coke of 1 pil en kijke hoe je eruit ziet zegt me al genoeg en de volgende dag ben ik toch meestal meer verkankerd van een pil dan van coke
Maar zoals hij zijn probleem omschrijft lijkt me dat ie minstens een lijntje per dag nam, en nu 1 a 2 pillen per week, dus dan moet je niet 1 pil met 1 lijntje gaan vergelijken...

Citaat:

- Ik heb eindelijk weer de behoefte om met mensen (en vrouwen) te praten en leuke dingen te doen.
Haha, zo lijkt het net alsof vrouwen geen mensen zijn :D

K 10-07-2002 15:59

Citaat:

Glass Ghost schreef:

Maar zoals hij zijn probleem omschrijft lijkt me dat ie minstens een lijntje per dag nam, en nu 1 a 2 pillen per week, dus dan moet je niet 1 pil met 1 lijntje gaan vergelijken...

Haha, zo lijkt het net alsof vrouwen geen mensen zijn :D

ik schreef ook: regelmatig cokegebruik, ik gebruikte coke ongeveer 2.5 gram verdeelt ove r4 dagen

en met mensen (en vrouwen) bedoel ik vooral vrouwen, ik heb eigenlijk weer eens de behoefte aan een vriendin ofzo

shanli 10-07-2002 19:16

proficiat

arrebar 10-07-2002 19:39

Citaat:

Zap schreef:
Tip: ga blowen... (op een goeie manier) dan zie je heel goed in wat " goeie " en wat " slechte " drugs zijn
tip ga aan de heroine, dan hoef je vanzelf geen coke meer
tip pleeg zelfmoord dan hoeft je lichaam geen coke meer
tip lijm je neus en keelgaten dicht, dan hoef je neit bang te zijn dat je het nog naar binnen zal krijgen
.......
sorry maar jou tip is een beetje erg slecht

Glass Ghost 10-07-2002 20:50

Citaat:

K schreef:

en met mensen (en vrouwen) bedoel ik vooral vrouwen, ik heb eigenlijk weer eens de behoefte aan een vriendin ofzo

Ja snap ik wel, vond t alleen nogal grappig klinken :D

Black Bird 10-07-2002 21:05

Heel goed! Ik weet hoe moeilijk het is.. Niet van mezelf, maar van iemand die heel dicht bij me staat..

Zap 11-07-2002 08:23

arrebar je hebt er duidelijk weinig verstand van.

ga me niet vertellen dat je 15 bent en alles al hebt geprobeerd? nee, juist.

blowen is goed voor je, iig voor je geestelijke gesteldheid!

Tip voor jou: lees eerst eens wat over drugs voordat je je mond opentrekt

arrebar 11-07-2002 16:55

Citaat:

Zap schreef:
arrebar je hebt er duidelijk weinig verstand van.

ga me niet vertellen dat je 15 bent en alles al hebt geprobeerd? nee, juist.

blowen is goed voor je, iig voor je geestelijke gesteldheid!

Tip voor jou: lees eerst eens wat over drugs voordat je je mond opentrekt

hangt er vanaf elke dag blowen is zeker niet goed voor de geestelijke gesteltheid, maar het punt is dat k, nu net van de drugs af is en nu wil jij dat die maar gaat blowen,

ExcommunicatedAngel 12-07-2002 01:33

hey arrebar weet echt wel wat drugs is.
ik ook trouwens.
ik ben verslaafd, kan geen dag zonder.
en heb een KUTLEVEN.
ik leef voor de drugs :(
en da wil jij niet nogeens, toch K?

Zap 12-07-2002 08:15

Nou ja.. okee dan.

twas maar een tip.. hij moet natuurlijk zelf weten wat ie ermee doet.. voor mensen die ik ken heeft t geholpen. maar voor hem misschien niet.. wie zal het zeggen

psygnosos 12-07-2002 15:04

Ga gewoon roken en bier drinken

Je hebt met de huidige prijzen niet eens geld meer over voor pillen en coke

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21.