![]() |
Gestopt!!!!!!!!!!
Dag mensen, ik was degene die een maand of 2 terug een bericht typte dat ik zo graag wilde stoppen met de coke en dat het niet lukte, nou het is eindelijk gelukt en ik voel me stukken en stukken beter:
- Ik heb vannacht voor het eerst sinds een hele lange tijd lekker geslapen, ik had het gevoel toen ik wakker werd dat ik goed uitgerust was en lekker heb liggen dromen. - Ik heb geen last meer van vervelende loopneuzen. - Ik heb eindelijk weer de behoefte om met mensen (en vrouwen) te praten en leuke dingen te doen. - Ik voel me echt een stuk zekerder. Een vervelende mededeling wel is dat ik nu bijna iedere week 1 á 2 pilletjes slik..... maar als ik de bijwerkingen met elkaar vergelijk is het slikken van pillen een stuk minder erg dan regelmatig cokegebruik, kijk er dus mee uit..... |
(y) (y) (y)
|
goed zo!
|
Perfect, ga zo door!!! Weer een gelukkig mens erbij :D .
|
Gefeliciteerd :)
en de maatschappij heeft er weer een mens bij( dat was toch zon reclamespreuk?) |
(y) :) (y) :) (y) :) (y) :) (y) :) (y) :) (y)
yeah! |
Nou nog van de pillen af.
|
Top!..... nu nog van die pillen af maar ja alles op zijn tijd he :D (Y)
|
Tip: ga blowen... (op een goeie manier) dan zie je heel goed in wat " goeie " en wat " slechte " drugs zijn
|
mensen..... we zijn nu bezig met zeggen dat het ongelovelijk knap iz en weet ik wat...
maar je bent r mee begonnen...... dit neemt niet weg dat ik zelf veel bewonderig voor heb maar ff zeikerig....: voorkomen iz beter dan genezen.... grtz kkkkk |
(y)
|
gek ,ga weg ,pillen zijn veel erger als coke ,neem nou 1 lijn coke of 1 pil en kijke hoe je eruit ziet zegt me al genoeg en de volgende dag ben ik toch meestal meer verkankerd van een pil dan van coke
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
en met mensen (en vrouwen) bedoel ik vooral vrouwen, ik heb eigenlijk weer eens de behoefte aan een vriendin ofzo |
proficiat
|
Citaat:
tip pleeg zelfmoord dan hoeft je lichaam geen coke meer tip lijm je neus en keelgaten dicht, dan hoef je neit bang te zijn dat je het nog naar binnen zal krijgen ....... sorry maar jou tip is een beetje erg slecht |
Citaat:
|
Heel goed! Ik weet hoe moeilijk het is.. Niet van mezelf, maar van iemand die heel dicht bij me staat..
|
arrebar je hebt er duidelijk weinig verstand van.
ga me niet vertellen dat je 15 bent en alles al hebt geprobeerd? nee, juist. blowen is goed voor je, iig voor je geestelijke gesteldheid! Tip voor jou: lees eerst eens wat over drugs voordat je je mond opentrekt |
Citaat:
|
hey arrebar weet echt wel wat drugs is.
ik ook trouwens. ik ben verslaafd, kan geen dag zonder. en heb een KUTLEVEN. ik leef voor de drugs :( en da wil jij niet nogeens, toch K? |
Nou ja.. okee dan.
twas maar een tip.. hij moet natuurlijk zelf weten wat ie ermee doet.. voor mensen die ik ken heeft t geholpen. maar voor hem misschien niet.. wie zal het zeggen |
Ga gewoon roken en bier drinken
Je hebt met de huidige prijzen niet eens geld meer over voor pillen en coke |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |