![]() |
openGL
Ik heb even een vraag,
ik heb net het spel jedi knight II gekost maar zodra ik hem heb geinstaleerd zegt hij dat hij het subsysteem van openGL niet kan vinden. Zoiets kan best kloppen want er zit geen 3D kaart in mijn pc. Ik heb gehoort dat het ook softwarematig kan.. Ik heb me het **** gezocht na software matige openGL en kan niet (bruikbaars) vinden kan iemadt mij helpen.???? |
Wat voor grafische kaart zit er in je bak?
|
Van wanneer is die game? Als het een recente game is, kun je het niet spelen zonder 3D kaart.
|
euh.... het enige wat ik weet is dat het een sky is........
...en ja het spel is nog niet zo oud... maar ik ben bij mensen geweest bij wie het ook lukte..... |
Pak de telefoon en vraag ze het zou'k zeggen :) Heb er een hard hoofd in trouwens, software OpenGL heeft gewoon een hoop functies niet, en is TRAAG.
|
okay toch bedankt
|
Traag, wat je wil je...het resultaat is verbluffend volgens dat je geen 3d kaart hebt in software opengl...maar traag idd
Ik denk nochtans dat je enkel een opengl nodig hebt van microsoft van 736 kb om in software te spelen...alhoewel ik niet denk dat de quake 3 engine dat pikt....ik hoop et voor jou...zoek wat op de microsoft ftp site misschien... |
je moet gewoon je drivers van je videokaart updatten/downloaden. Dan zou ie het moeten doen.
ik heb het ook gehad met medal of honor. Nu doet hij het wel gewoon. gr. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij heeft de Quake-III engine (die Jedi Knight 2 gebruikt) niet eens ondersteuning voor software rendering...dat zou ook geen nut hebben. Ook al zou je alleen de allersimpelste effecten gebruiken, dan zou het al enkele seconden kosten om één frame te berekenen.
|
Citaat:
Bij nieuwe spellen doet ie het nu nog wel maar over een paar maanden denk ik dat ie wel moeite gaat krijgen... |
Citaat:
ik heb namelijk hezelfde probleem ;) |
|
|
Citaat:
Citaat:
een driver- of firmwareupdate zal niet veel helpen als je geen fatsoenlijke hardware hebt.. en dat laatste kun je niet verbeteren of opvangen door iets te downloaden als 'softwarematige openGL', als dat al bestaat :P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02. |