Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Flora & Fauna (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Gerbils (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=140438)

Miracle 26-06-2002 10:28

Gerbils

Hey hey
Samen met mijn moeder heb ik 3 gerbils (van die muisjes/ratjes zijn dat). Nu hebbe pas geleden hun hok verhuisd en staat het vaak in de zon.
Daar genieten de beestjes echt van en gaan dan heel vaak tegen elkaar aan liggen, en liggen ze te genieten. Maar nou lijkt het meestal alsof ze dood zijn, omdat ze dus zo raar liggen. Dan maak ik ze dus ff wakker en dan bewegen ze wel weer.
Maar elke keer denk ik dus dat ze dood zijn :( Errug vervelend...
Maar wat doe ik eraan???

Kuzzz

Lethalis 26-06-2002 10:31

-> Flora en Fauna? :)

Somebody Special 26-06-2002 10:31

Citaat:

dreen schreef:
Maar wat doe ik eraan???
Dit iig niet hier plaatsen :rolleyes:

Miracle 26-06-2002 10:34

Citaat:

******** schreef:
-> Flora en Fauna? :)
Ik vin et goed hoor, maar hoe moet dat?? (je mag niet crossposten duzz)
*weet nu toch echt zeker dat ze duf is*
Kuzz

Lethalis 26-06-2002 10:36

Citaat:

dreen schreef:
Ik vin et goed hoor, maar hoe moet dat?? (je mag niet crossposten duzz)
*weet nu toch echt zeker dat ze duf is*
Kuzz

Deze nog eens daar plaatsen en hier verwijderen.

Of een FB lief aankijken ;)

Tofke_H 26-06-2002 10:37

Citaat:

******** schreef:
Of een FB lief aankijken ;)
:o

DK -> F&F

AlopiA 26-06-2002 11:31

je moet zorgen dat ze ook schaduw hebben, teveel zon is voor de beestjes namelijk erg slecht.

Geraldine 26-06-2002 11:51

mijn gerbils liggen er meestal ook een beetje slapjes bij, zo af en toe geef ik eens een tik tegen dat hok aan om te kijken of ze nog leven.
ik denk dat je ze iig wel wat schaduw moet geven, of een soort van bloempot waarin ze kunnen liggen, das ook wel koel. en vaak schoon water, als dat in de zon hangt, want dat word natuurlijk ook warm.

Miracle 26-06-2002 12:28

Hun hok zit nooit helemaal in de zon, en ze hebbe allemaal dinge waar ze zich voor de zon kunnen beschermen. Ze gaan precies tegen de rand van het hok in de zon liggen, nja ik kan ze moeilijk daar steeds weghouden toch, ze vinden het lekker anders doen ze het niet

Kuzzz

Frida 27-06-2002 10:10

Citaat:

dreen schreef:
Hun hok zit nooit helemaal in de zon, en ze hebbe allemaal dinge waar ze zich voor de zon kunnen beschermen. Ze gaan precies tegen de rand van het hok in de zon liggen, nja ik kan ze moeilijk daar steeds weghouden toch, ze vinden het lekker anders doen ze het niet

Kuzzz

Het is begrijpelijk dat ze zo van die zon genieten, ze krijgen ze warmte he. Net zoals katten het heerlijk vinden om op de vensterbank in het zonnetje te liggen...
Maar wat je daar vertelt is zeer goed, ze hebben op die manier wel schaduw en kunnen ze het zelf "beslissen" ;)

Het lijkt bij veel diertjes wel dat ze dood zijn als zo op die manier heerlijk liggen te soezen ;) Kan je niet op de ademhaling letten?
Op zich zie ik geen vreselijk probleem hoor, je kan ze toch altijd even aanraken oid?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.