![]() |
voor jongens: wat draag je liever boxer, slip, short, string
ik start dit forum om te weten of andere jongens ook perse een soort underwear kopen omdat ze het lekker vinden zitten.
Ik zelf vind ballenknijpers (slips) vreselijk omdat die egt afknijpt meestal. En met een boxer aan is mij te los, want dan gaat mijn penis net links of net rechts van de naad hangen waardoor in een spijkerbroek een erectie opvalt. En een string heb ik af en toe aan omdat ik het geil vind en mijn vriend ook ( ik ben bi). Maar het liefst draag ik een short ( ook wel strakkere boxer genoemd) omdat die gewoon lekker zitten en je zaak blijft op zijn plek en het zit ook niet superstrak |
Citaat:
Maargoed. Boxers draag ik, strak of niet strak doesn't really matter. Niet te strak natuurlijk. |
Ik draag het liefst 'ballenknijpers' (met of zonder pijpjes). Maakt me niet uit of het staat, zit gewoon prettiger dan al dat gezwabber van boxers.
|
Strakke boxers hebben mijn voorkeur.
Je verwacht van een vrouw dat ze zichzelf mooi verpakt, dan doe ik datzelf natuurlijk ook :) |
ik draag het liefst mijn katoenen zwabbertent
dan kan ik zo lekker shaken |
Ik draag slips.
|
Citaat:
Ik draag heuuule ouwe boxers. Ik moet maar weer eens naar de zeeman. Nahh, niet de zeeman, want die hebben lelijke boxers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WE en H&M hebben ook prima boxer trouwens heren!
En de prijs valt best mee. |
Persoonlijk vind ik die standaard Hema huismerk dingen beter zitten dan H&M boxers. Redelijk strak en goeie vorm.
WE boxers ken ik niet. :) |
Ik hou van wat losjes zittende boxers... die strakke dingen vind ik niets :o
|
middelmatige boxers. Niet te strak niet te los. Van de H&M. Katoenen natuurlijk die polyester dingen zitten te wijd en zit heeel fout. Het neemt geen enkel beetje vocht op. HAHAHAHAHA en soms heb je wel eens een nadruppel als je naar de wc bent geweest:p
|
strakke boxers:)
|
ik koop altijd bjorn borg. Dan wel shorts, strakke boxers dus
|
boxers.
|
Toch ballenknijpers. Maar ik pas er wel voor op dat ze niet knijpend zijn zoals de TS vermeldde. Wijd en de boel op z'n plaats houdend, zo hoort het. (y)
|
boxers
|
strakke boxers. die van we vind ik te klein. koop nu chasin en björn borg
|
Citaat:
k draag ook t liefst losse boxers |
ik draag altijd die hema boxers, niet te strak en en niet los zeg maar.
|
Losse boxers, heb er nu een paar van Massimo Dutti en van Laeck. Sinds kort ook 2 van Abercrombie & Fitch, die zijn echt perfect (y) Strakke boxers kan ik eventueel ook wel dragen, maar al het overige vind ik misselijkmakend, zowel de look als het gevoel. Niet aan mij besteed iig.
|
Ik heb het liefst losse boxers en wel die van de zeeman (y)
|
Citaat:
|
strakkkk
|
Citaat:
|
Strings natuurlijk. Liefst met olifantenslurfje.
|
Citaat:
|
Strakke boxers. merk zal me eigenlijk weinig uitmaken..
|
boxers van de h&m omdat ze gewoon lekker zitten
|
boxers
|
Strakke boxers met lange pijpen van Bjorn Borg. Die zitten o zo goed
|
Citaat:
|
boxers (y)
|
Citaat:
Ik draag het liefst strakke boxers, niet té strak. Van Tono, Bjorn Borg of gewoon H&M. |
ik heb mooie LEO-boxers (y)
|
Sloggi boxers/ shorts of hoe je ze ook wilt noemen.
|
Boxer
|
Losse boxers. Het liefst met zo'n brede elastiekrand anders zitten ze na een uur tot halverwege m'n oksels (enigszins gechargeerd:p)
|
succestopic (y) .
strakke boxers voor mij (Björn Borg ed.) |
Citaat:
|
Heb ze van de V&D, van die shorts I guess.
|
Citaat:
|
Ik draag amper ondergoed.
|
boxers
|
wat er toevallig schoon is :D
|
Citaat:
strakke shorts van schiesser voor mij graag :) |
Ik draag shorts, slips en strings hou van alledrie!
|
Gewoon boxers, strak/niet strak vind het allebei super zitten, maar met een stijve is het idd wel klote als je een te losse aan hebt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16. |