![]() |
...
|
Wtf. :|
|
Zelf nooit op zo'n idee gekomen precies..
Maar goed Hopelijk volgen er ook nog wat positieve reacties |
1. Je zit op het verkeerde subforum
2. Wáárom zou iemand een verjaardagskaart naar een onbekende sturen? 3. Wat moet je ook echt met een verjaardagskaart van een onbekende. |
Citaat:
|
Citaat:
2. Omdat die misschien wel ruimdenkend is 3. Blij zijn Nog vragen of opmerkingen? |
Ik moet altijd een beetje gniffelen om mensen die anderen ervan beschuldigen 'niet ruimdenkend' te zijn op het moment dat ze niet zoveel voelen voor eigenlijk gewoon kansloze initiatieven.
|
'een kleine bruisende lieveling de wereld ontdekend met een betoverend mooie glimlach'.
nuff said. Godsallejezus. |
Citaat:
Niet iedereen heeft zoveel nodig om blij te zijn |
Dus ik ben alleen ruimdenkend als ik een ander een kaartje stuur? :(
|
Citaat:
Gniffel er maar op los ;) |
Citaat:
er zijn er die voor en tegen zijn.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoeplala. |
Wat is een verrassin-gevoel?
|
Stel er zijn mensen die een kaart willen sturen, wie garandeert dat jij dit niet allemaal bij elkaar verzint en dat je welwillend bezig ben met deze actie.
Dadelijk maken participanten deel uit van een grote stalkactie. Ik wil best mensen helpen, maar hier zeg ik vriendelijk bedankt tegen. |
Citaat:
|
Citaat:
maar idd de dag van vandaag vertrouw je misschien beter niemand nog voor dit soort zaken.. Jammer |
Ohja
|
Hoi mijn mailadres staat in het profiel van Boogie.
|
Ik word geamuseerd door dit topic.
|
Citaat:
|
(y)
|
Ehm, wat stond er nou in de beginpost? Iets over verjaardagskaarten sturen? Ik kan niks met dit soort
Citaat:
|
Dit topic maakt de dag nog mooier dan hij al is (y)
Citaat:
|
Citaat:
Oh, was ik nog maar zo naïef. :o |
Dit vind ik zoiets. Echt zo'n 'maak eens een ander blij!' idee van één of andere huppelende bejaardenwasser die denkt dat andere mensen bekrompen of niet echt gelukkig zijn of 'niet echt léven' omdat ze niet mee gaan in zijn initiatieven.
Niet iedereen wordt geil van hetzelfde, vriend. |
Waar heeft men het over.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dat zo'n gek woord dan?
|
Citaat:
|
Is het dan echt zó grappig?