![]() |
Hoeveel zitplaatsen hebben jullie in de woonkamer?
Wij hebben er 5 :)
|
15 denk ik :D
de woonkamer is heel groot, met een hoek voor de tv, en hoek ergens anders, een tafel met stoelen en een bureau met een stoel, een voor een tafel met naaimachine. |
oh, + nog een, voor m'n kleine nichtje een kleine stoel.
|
9, maar er kunnen vast meer mensen zitten mits er een beetje gepropt wordt.
|
Eh 5 officiële maar er hebben echt wel 's twintig tegelijk gezeten.
|
Zeven en dan kunnen er nog wel vier stoelen bij gepropt worden ;) (y)
|
Wij hebben 2 driepersoonsbanken en 1 tweepersoonsbank. Ook nog twee stoelen bij de bureau. En in de woonkamer eten we ook altijd aan de eettafel waar 4 stoelen staan (de keuken zelf is te klein om in te eten). Dus bij elkaar zijn het 14 zitplaatsen. :bloos:
|
we hebben 1 driepersoons bank, 1 tweepersoonsbank de bureaustoel en 5 eetstoelen
|
Een driezitsbank, een tweezitsbank, twee bureaustoelen en twee eettafelstoelen, 9 dus. Op zich kun je ook wel met z'n vieren op de driezitsbank. En als je niet te breed bent met z'n drieën op de tweezits. Nouja, er kunnen ook wel twee mensen op elke eettafelstoel, om nog maar niet te spreken van het aantal mensen dat op de grond kan zitten. Maar ik denk dat 9 het gevraagde antwoord is.
|
Inclusief klapstoelen 7, maar ik heb dan ook geen echte woonkamer.
|
Op kamers hebben we geen woonkamer.
Thuis een driezitsbank, een tweezitsbank, een ruime stoel en 6 eettafel-stoelen. 12 dus. |
Dat ligt eraan hoe vol je de bank wilt hebben.
|
6 op de twee banken, en nog 6 stoelen
dus 12 |
Thuis bij mijn moeder, want hier heb ik geen woonkamer:
Een tweezitsbank en een driezitsbank, twee poefjes, een bureaustoel en een eettafel met vier stoelen, in totaal 12 zitplaatsen. |
3 vaste zitplaatsen, maar er kunnen er (makkelijk) 10/11 zitten als we er wat stoelen bijpakken :)
We houden wel van een beetje ruimte... en meer dan 3 zitplaatsen hebben we hier niet nodig als er geen bezoek is :P edit: met eetkamerstoelen erbij zijn het 7 zitplaatsen :) |
Veel;)
|
Bij mij: 10
Bij mijn ouders: 23 :cool: |
9 ofzo, en op mijn kamer eh, 4? Beetje proppen, dan kunnen er meer. En in de woonkamer/keuken nog eens een stuk of 16, als je je best doet...
|
Kijk, dit bedoel ik dus.
|
6
|
in een 13, met de stoel voor de hond 14
in de andere gok ik op zo'n 16-17 |
Bank twee of drie als het krap moet, fauteuil eentje, rieten stoel eentje, bureaustoel eentje. Zes dus.
|
16 :D
met alleen banken/standaard stoelen 10 |
14
|
2 zitsbank, 3 zitsbank, stoel, tafel met 6 stoelen, eettafel met 4 stoelen, werkplekje en pianokruk = 18 :)
als je gaat proppen vast nog wel meer maar dan zit je wel door de hele kamer verspreid en half in de keuken.. |
5 op banken, 1 bureaustoel. Op zich ook nog 4 tafelstoelen en 2 krukken.
12 dus. En een groot kleed :p . |
5. (7) het is hoe je het telt.
|
8 ofzo
|
Een hoekbank, waar je wel met z'n zevenen op kunt (denk ik, nooit geprobeerd) en vier eettafel stoelen, dat maakt elf zitplaatsen dus. En dan is er nog genoeg ruimte voor andere zitdingen, maar die staan er niet standaard in, dus die tel ik niet mee.
|
Een hoekbank, 2 bureaustoelen, 4 eettafel stoelen en een piano krukje.
13 ongeveer dus. |
9, 11 met een beetje proppen. Meestal maar 8.
We hebben 2 banken waar je met 3/4 mensen opkunt. We hebben een luie stoel, een voetenbankje en soms een fatboy. |
Echt woonkamer 6/7
Met eetdeel erbij 11/12 |
We hebben een tweezitsbank en een stoel, en twee eettafelstoelen. Dus officieel vijf mensen. Maar er passen makkelijk drie mensen op de bank, en ik heb nog twee stoelen op de slaapkamer. Dus 8 in totaal als er bezoek is. Maar ik zit graag op de grond, mijn vriend ook. Dus er kunnen best 8 mensen langskomen en dan kunnen 10 mensen zitten :)
|
5, met eetdeel erbij 9.
|
5 en met de stoelen van de eettafel 9.
|
Negen, maar er past nog wel meer als je het op een goede manier in zou richten.
|
*telt*
8 |
Vijf op de banken en dan vijf op eetkamerstoelen (inclusief die achter de computer) en dan nog een stoel en dan kun je eventueel ook nog twee mensen op de schouw kwijt.
13 dus:) |
46.
|
5 en met een beetje inschikken 6. En de grond :)
|
Citaat:
|
Driepersoonsbank, Tweepersoonsbank, zitstoel, pianokruk, bureaustoel, vijf stoelen aan de eettafel, en dan nog een vloerkleed met vier grote kussens waar je op kunt zitten.
Bij elkaar opgeteld zo'n 17 zitplaatsen. |
1 tweezitsbank, 1 driezitsbank en een fauteuil. en dan nog 6 stoelen aan de eettafel in de eetkamer en 4 stoelen aan de eettafel in de keuken.
|
11
|
8, plus 12 eetkamerstoelen --> op de flat
Thuis staan er 2 banken, waar 3 mensen per bank op zouden kunnen zitten. Zijn eigenlijk twee 2,5-persoonsbanken |
11 en met eetkamerstoelen hebben we er 17
|
Katje mag mij straks quoten :D
Euhm, ff denken hoor 1x 2,5 persoons 1x 3 persoons 4 stoelen reken zelf maar uit :p |
11 legitieme zitplaatsen.
|
een twee persoonsbank
een drie persoonsbank twee fauteuils en zes eettafelstoelen |
3 op de driezit
2 op de tweezit 2 op de twee ligzetels 3 op de zitzakken voor de haard you do the math onze woonkamer mondt uit in de eetkamer, en die dan weer in de keuken (allemaal zonder deuren) maar ik stop mij de woonzonegrens :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |