![]() |
Animetopic #14 (a.k.a. schoolmeisjesss~~)
Duidelijk.
Wat de neuk is er aan de hand met tokyotosho? |
Hmm, ik merk niets?
|
Wtf?
This domain has expired (n) |
Je bedoelt echt www.tokyotosho.com? Want bij mij doet die site het prima.
|
|
:s Bizar. Want met de site zelf is niets aan de hand...
|
Citaat:
Waarschijnlijk verschillende DNS servers :) Wat is het ip adres van de site ? Sylph? |
Volgens ping is het ip-adres 72.36.212.106
|
Heb je 'm niet gewoon hard in de cache staan, Sylph? Ik heb spybot S&D meerdere malen gedraaid, virusscans gedaan, alles gecleared, blijft kut (n)
|
Ik heb alle persoonlijke gegevens in Firefox gewist en ik kom zonder problemen op de site. Ook via Internet Explorer, dat ik normaal gesproken nooit gebruik, is het laden van de pagina geen probleem.
Maar ik zal eens de pc opnieuw opstarten, kijken wat er dan gebeurt. |
Hmm, ik kan er gewoon opkomen, en hij is net geupdated...
|
"This domain name has expired. blabla" (n)
|
Niemand kan er blijkbaar op behalve ik, echt raar.
|
Ik kan er ook gewoon op... al is de RSS dood..
|
tokyotosho doet het weer. \o/
|
Bij mij nu niet meer :S
|
De naruto spoilers zijn toch ook al afgelopen he ?
|
Transformers G1 ! :cool:
& Naruto The Movie The Great Clash! The Phantom Ruins in the Depths of the Earth jeej 8) |
Citaat:
Zover ik weet gaan die nog vrolijk door... |
En nu kan ik niet op tokyotosho :s
Huh? Wat voor provider heb jij, D@mien? |
TT.com werkt gewoon voor mij, kan ook torrents etc er van af plukken.
Laatste keer dat ik daar iets downloadde is al wel tig maanden geleden :P |
Citaat:
|
Ik ben een schoolmeisje \o/
Vandaag en gisteren met de doujinshi circle door de stad gesjouwt, getekend en vooral heel veel manga ingeslagen (5 boekjes en een Clamp no Kiseki voor mij~). Verder heb ik nu mijn cosplays voor Acon uitgezocht: witte Mokona en zwarte Mokona op vrijdag en zaterdag (bij de Tsubasa/Holic cosplay) en Tomoyo Daidouji met bodyguards op zondag. Zin in :) |
Citaat:
|
Niemand hier de Naruto film gezien?
Naja de fillers zijn als het goed is afgelopen, dus ik ben benieuwd. Manga begint beetje te vervelen, eindelijk wel Sasuke weer in beeld. Naruto is eigenlijk nog de enigste Manga/Anime die ik volg, zijn er nog andere anime's met samurai's?op Samurai Champloo na, en die leuk zijn natuurlijk? |
Iedereen moet Rurouni Kenshin gezien hebben (y)
|
Shura no toki ownt. Kenshin de serie is maar mager. Ik ken nog wel een goede samurai manga's
|
Wil graag anime samurai's, kenshin vond ik niet echt tof.
Beetje al la Samurai Champloo stijl eigen, vette beats er af en toe doorheen |
Peace Maker Kurogane gaat over samurais. Wel een wat vage serie wat ik me er zo van kan herinneren.
|
Shura no toki of kenshin ova dan. (y)
|
Ik ben Blood+ aan het volgen en net de 1e episode van Witchblade gezien :cool:
|
Schoolmeisjes anime heb ik nooit zo interessant gevonden. Ik ben meer van de actie. Al heb je natuurlijk ook wel weer kruisingen ertussen, zoals FMP en Mai-Hime. :)
|
In de trend van de befaamde Badgers:
http://img137.imageshack.us/my.php?image=orehime3yk.swf |
|
Eh. :D
|
Stopt ie ooit? na 5 minuten gaat ie nóg... ( en ja ik heb de 'loop' uitgezet..)
TT is nu weer online voor mij :) |
Ja, ook bij mij doet Tokyo Toshokan het weer. :)
|
Citaat:
|
Wat is Mahoraba toch een heerlijke serie :D
|
Ben je al bij ep 18? ;)
|
En wat is Kozue toch een ongelooflijk lekker ding.
Ik stel voor dat we een s.com animetopic r0r1-award gaan toekennen; even wat leven in de brouwerij brengen. Dus post hier allemaal je r0r1 top 5 (of 10 als je daar zin in hebt)! Ik trap vast af: 1. Hazuki (Tsukuyomi ~moon phase~) 2. Shana (enpatsu shakugan no uchite, 'flame-haired red hot eyed'; Shakugan no Shana) 3. Yui Minamito (Ichigo 100%) 4. Aisia (D.C.S.S. ~Da Capo~ second season) 5. Aoba Kozue (Mahoraba ~heartful days~) Nu jullie! |
Citaat:
Mahoraba is zo'n lieve, oprechte serie. :o |
Yay, nu al Ouran High School Host Club 5. Nou ja, we hebben wel lang op 4 moeten wachten. Die award is voor 'het lekkerste vrouwelijke animekarakter'? ;)
|
Bedankt voor de tip, maat ;) Hikaru en Kaoru ftw <3
1. Kurosaki Sayoko (Mahoraba) (eigenlijk is dat geen schoolgirl, maar dat geeft niet) 2. Sakaki (Azumanga Daioh) 3. Momono Megumi (Mahoraba) 4. Konno Mitsune (Love Hina) 5. Takano Akira (School Rumble) |
Oh, ik ken niet genoeg schoolgirls dus ook zonder ehm, schoolgirls:
1. Kaname Chidori (Full Metal Panic!) 2. Kuchiki Rukia (Bleach) 3. Iina (Kokoro Library) 4. Faye Valentine (Cowboy Bebop) 5. Aka Onda (REC) :o |
Het gaat niet om het algemeen hotste character hé, maar om de meest loli!
|
Oh, loli.
Nou ja, dan in ieder geval Kozue. ;) Qua de rest moet ik even nadenken. Misuzu Kamio uit AIR is toch ook wel redelijk loli? Zo ja, nomineer ik haar ook. <3 :bloos: |
Chidori <3
|
Chi (Chobits) is ook ueberloli.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |