![]() |
het is ook allemaal zo naar
om maar even verder te gaan
ik verveel me |
Ich bin ein auslander
|
ich bin ein stunde.
|
Ik verveelde me vandaag een of twee uur, terwijl het vakantie is. :(
|
ja kenker ik moet nog vet veel spaans in m'n kop stampen en ik heb geen zin en godver had ik het maar nooit gekozen :(
+ ik heb niet eens vakantie |
ik heb ehhhh
|
ik heb medelijden met broeder want ik vind carghoneinegegeeeeeee wel een mooi woord:(
|
ja dat woord geeft veel beter weer hoe ik mij nu voel :( :( :(
|
Citaat:
|
ik ook niet
|
Citaat:
|
cardio is iets van ehh bewegen he?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: bladiebla ontopic enzo. ot: Godvercarcinogeen, Hannah is ineens zijn nummer 1! (en dat rijmt ook nog. Ik word poeet!) |
Citaat:
|
B'lismf:
Ey pikkie, niet met kanker spotten swa! |
Carcinogene grote hoeveelheid rommel = Kkzooi. Dat was toch niet zo ingewikkeld.
|
Wel voor dit groepje highschool dropouts. ;)
En niet meer zo chatten nu kinders. *halo* |
ik liep langs de tivoli waar wel 200 kklelijke emo's stonden, panic at the disco speelt vanavond :(
|
Er lag vast een plas met tranen omheen. :'(
|
Ik verveel me en krijg mijn fles wijn niet open. :mad:
|
Alles wat ik heb is een flesje warme Westmalle, en een ernstige zin om er meer te drinken.
|
ik ben deze nacht ieder uur wakker geworden en ik voel me nu dz kut want ik heb ee nslaapgebrek.
en mn linkeroog kan nie tmeer open |
ik vind vervelen juist fijn. want als je je verveelt betekend het dat je niets te doen hebt, en dat is mooi.
|
Ik moet werken en het is zo warm en dan is het terras open en dan moet ik teveel lopen.
|
Ik hou van ze he, normaal.. Maar voor nu vind ik sommige van mijn klasgenoten echt mongolen. Ik ergerde me zo aan ze, dat ik de docent vroeg of ik om die reden weg mocht. En het mocht.
|
Kilo snot in meine Nase. :(
|
Ik heb gisteravond iets heel erg stoms gedaan 'in de naamd er liefde'. Ik ben een domme trut ook. :(
|
wat dan?
|
Dat kan ik niet zeggen want het is te erg voor woorden. :(
|
Ik wil het ook weten!!
|
Citaat:
|
de zon schijnt en ik ben verkouden wtf.
|
Ik wil zooo graag naar huis
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb eigenlijk helemaal geen vrienden.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik voelde me heel roze. en ze waren allemaal hetzelfde gekleed viel me op. tering onorgineel. |
rude rude rude people :mad: ja dat vind ik nu echt naar :mad:
|
|
Citaat:
|
Ik ben net toegevoegd op een forumschat op msn.
Wtf moet ik daar nou mee :s |
Dat Trimm Trabb niet zegt wat zij voor naars heeft gedaan neemt al mijn vreugde in het leven weg. :( Ik ga maar aan het bier.
|
Citaat:
|
Ik wil naar het strand maar al mijn vrienden zijn te druk met werken en andere onzinnigheden :mad: Heb de hele week al binnen gezeten, dacht dat ik vandaag wel fijn naar het strand zou kunnen MAAR NEE.
|
ik wilde gaan bbq-en maar het regent :(
|
Ik wil in het park zitten want het is geniaal weer maar ik moet schoolopdrachten doen en dat moet op de computer. Ik denk dat ik toch even ga en dan pen en papier meeneem en dan een kladversie maak eerst ofzo. :confused:
|
verkapt slowchat topic voor attention whores en myspace suicides girls
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29. |