![]() |
zwarte kringen onder je ogen
Ik heb de laatste tijd last van zwarte kringen onder mijn ogen. hebben jullie dat nou ook?
En hoe kom ik er nou van af. Ik weet wel dat er cremetjes bestaan daarvoor, maar werken die wel :confused: |
slaap je wel voldoende?
heb in me klas een gozertje zitten die speelt elke nacht WoW en gaatdaarna naar school en die heeft het heel erg. |
Citaat:
Ik heb het niet heel erg maar je ziet het wel. |
Citaat:
|
Wat ook wel wil helpen is om een beetje regelmatig te slapen. Daarmee bedoel ik rond dezelfde tijd naar bed gaan en rond dezelfde tijd weer op staan. Dit kan in sommige situaties ietwat lastig zijn ivm werk of school maar probeer je er toch zoveel mogelijk aan te houden.
Ben je ook veel moe of valt dat wel mee? |
Citaat:
nou wil ik wel zo'n creme gebruiken, maar werk het wel? wie heeft er wel eens zo'n creme gebruikt?? |
ik heb al sinds ik klein ben van die donkere kringen rond mn ogen, soms zo erg dat mensen me verdachten van blauwe plekken :)
als ik goed uitgerust ben (8 uur slaap per nacht en geen stress en net huis) zijn ze wel minder, maar nooit helemaal weg hoe dunner je huid is hoe erger de kringen dus creme helpt tot op zekere hoogte wel, maar nooit helemaal. ik gebruik het wel en vind t ook gewoon erg lekker spul (35+ oog- en lipcontour van de hema, omdat dat t goedkoopste is, maar heb ook die van nivea gebruikt hiervoor, was praktisch hetzelfde alleen ietsje minder vet) als je t wil camoufleren werkt, zoals met alles, matte mousse het beste :) |
Zes uur slaap is niet genoeg, probeer eens 8 uur per nacht te slapen :)
|
Ik heb er ook last van als ik onregelmatig en te weinig slaap. Ik doe er weinig aan, blijf niet aan de gang, bovendien ziet alles er dan moe uit dus alleen die kringen weghelpen werkt niet :o
En 6 uur vind ik persoonlijk ook weinig |
Citaat:
In de vakantie zou je dat kunnen doen omdat je toch kan uitslapen, maar als je naar school gaat. :eek: |
Je huid onder je ogen is 't dunste stukje huid van je hele lichaam.. Het verschilt per persoon hoe dun 't is. Als het heel dun is zie je de aderen er dus wel doorheen schijnen. Als je genoeg slaapt zou dat jou probleem wel kunnen zijn. Maar het is wel zo dat je het nog maar pas hebt, dus dan zou je huid ineens dunner zijn geworden?
Wat altijd helpt: goede camouflagestick ;) |
Citaat:
gewoon met makeup bijwerken als het je erg stoort |
ik houd van je, zelfs met kringen om je ogen
|
Citaat:
De zomer helpt bij mij :) Als mijn gezicht bruiner wordt zie je de kringen minder erg. En ik doe er meestal wat poeder overheen zodat ze wat minder scherp afsteken. |
Ze zeggen toch altijd dat komkommerschijfjes helpen omdat de huid rond je ogen tot rust te brengen?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00. |