![]() |
Weg met die
banner
|
of in ieder geval op een andere plek:
mijn profiel | veelgestelde vragen | zoeken Ingelogd als Hulk [uitloggen] HIER bijvoorbeeld Index / Beleidszaken / Weg met die |
Zeikerd.
|
Overmorgen weet je niet beter.
|
Banner? ;)
|
Citaat:
|
Hoezo?
Is s.com btw opeens zo breed, door die peta banner? :confused: edit: Ja dus :o :D |
Ik zie het, maar alleen als je het scherm kleiner maakt tot bijna op de rand van het geel.
EN als je het weet, dan stoort het je ^^ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://img222.imageshack.us/img222/6...aken1fn.th.jpg |
Citaat:
|
Ik snap het niet, hoe komt het nu dat alles breder is?
En die banner is stom, ja(N) |
Citaat:
Citaat:
|
Die verbreding is tot daar aan toe, maar wat ik minder vind is dat ik opeens allemaal banners van datingsites krijg voorgeschoteld. Op een scholierenforum :(
|
verandering en forummers.
het zal nooit samengaan. |
Citaat:
*sluit zich aan bij Maurice* Al kan ik dit nog wel behapstukken, lijkt me zo;) |
Die blauwe balk heeft een grotere leftmargin ofzo?
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie ze niet. En laatst zag ik ze ergens anders wel en toen schrok ik ontzettend. Wat was die ongelofelijk lelijk zeg.
|
Citaat:
|
Weg met banners?
Als s.com deze banners bant, hoe moet koen, Jon & co dan aan een inkomen komen om zo de huur van de hoofcomputers (servers), waar s.com bewaart word, betalen? Ennuh, er zijn genoeg manieren om ze te blokkeren, maar waarom zou ik? Het fleurt het forum op! Zolang het geen flashpopup-banners zijn, vind ik het geen probleem. |
Citaat:
De grootste bron van irritatie zijn denk ik grote advertenties en flashbanners die opeens je hele scherm opeisen (en zich niet weg laten klikken). |
Citaat:
|
Ze zijn nou eenmaal nodig, en als het dan toch moet vind ik hem nog niet eens op zo'n foute plek staan. Zolang er idd geen door je beeld springende dingen zijn vind ik het best.
|
Voor de verandering ben ik wel voor een verandering van de banner-plek. Of we gaan alle banners samenvoegen!
|
Kan de banner niet onderaan de pagina komen? :p Dus dat je m alleen ziet als je naar beneden scrolt?
Geen optie zeg je? Ah wat jammer :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |