![]() |
Lovehandles wegwerken?
Weet iemand hoe ik die kan wegwerken? Zijn hier speciale oefeningen voor oid?
|
Ik denk gewoon sporten (cardio) plaatselijk afvallen is niet te doen volgens mij.
|
Minder eten, meer bewegen.
|
Citaat:
|
gezond eten, sporten en eventueel je eet patroon omstellen
plaatselijk afvallen kan niet |
Een grotere maat broeken dragen kan ook helpen. Zelfs het dunste meisje krijgt nog lovehandels als ze zich in een te kleine broek perst, want dan duw je het bil- en heupvet boven je broek uit. Oke, het dunste meisje heeft misschien ook geen bil- en heupvet, maar tegen die tijd ben je wel erg ondervoed.
|
Citaat:
De basis van afvallen is simpelweg: minder eten, meer bewegen... Afhankelijk van je doelen stel je daarbij een eetschema op en doe je eventueel cardio... |
Je hoeft niet minder te eten, je moet alleen de juiste dingen eten, zodat je minder calorieen binnenkrijgt.
Anders eten is dus niet per se minder eten (gelukkig) |
Minder eten dan normaal is anders eten.........
Ik heb het over een algemene regel, niet iets wat per definitie voor elk individu geldt...... |
By using them ofcourse!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
teh eyes!!11 :( |
cardio.
fietsen, rennen etc. Daarmee verband je vet Dat zei mijn personal trainer tenminste |
Je kan wel plaatselijk je spieren verstevigen. Maar het vet wat voor je spieren zit, kan je alleen weg krijgen door je voeding aan te passen als dat nodig is want ik weet je voedingspatroon niet of vetverbranden. Met zwemmen en of hardlopen span je je rompspieren veel meer aan dan bij fietsen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48. |