![]() |
Forumgrindf #1337 - Releaseparty 10 juni
Carn eiste MP3's dus hier zijn een aantal MP3's.
Bro Hymn Doomf Lassie Smells Like Teen Spirit Otje Potje Rape French Tijdens de releaseparty zal de rest ten gehore de w00t gebracht worden. Iemand daar een leuke locatie voor? |
6 juni 2006
|
Daar ben ik eigenlijk wel ontzettend voor.
|
omgf.
|
alice in chains vdo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omg otje potje overtreft mijn ehh ergste verwachtingen:D
|
Citaat:
|
ik ga ze binnenkort voor je opschrijven(Y):D
|
applaus voor Freek zijn skills trouwens(Y)
|
http://img.photobucket.com/albums/v1...ullterrier.jpg aldus de Kastiliaan en zijn moffenhoer
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Hoe hardf zijn trouwens de tracks die niet online staan.
|
Gemeen hoor, ons een beetje lekker makenf.
Ik ben voor de 24ste ofzo, iets in die richting. |
lassie vdo. en ik ben voor 'n datum die rond de stortdatum van de stu.fi. ligt. (y)
|
Recent Tracks
1 Müller is je niet waardf - Otje Potje just listened 2 Neu! - Neuschnee 78 18:56, 4 May 2006 |
Otje Potje <3
Dat moet Potje horen :cool: |
Ik ben voor het weekend 10/11 juni. (Y)
En als ik zelf geen gitarist was van dit gezelschap dan zou ik groupie willen zijn. Nu nog steeds trouwens. (y) |
OMF een FB stuurt me VoiceClips van de ontbrekende nummers. :o
|
Wie? Ik sloat um.
Ik ben ook pro 10/11 juni. |
Ieke. :(
|
10 juni: Trinidad en Tobago - Zweden
Dit moet ik wel kunnen zien natuurlijk. |
Citaat:
|
Hardf.
Nu moet het wel die dag. Als jullie een spoken word epos willen van mij over de uitspraak van de namen van de Zweedse voetballers in ieder geval... |
Citaat:
Citaat:
|
overrrrrrrated
|
Ga stenen.
|
Citaat:
Och, dat riepen mensen ook bij de Beatles. Solskenet says: idd |
otje potje, the lyrics
otje potje kotje flotje hoppetopperoppetappe hondje kontje kendeflontje hophop plophondje kontje hondjekontjejejejtje hondjekontje hondjahondjahondja woooooooooooow hondje kontje hondje kontje hondjeeeee kontjeeeee otje potje! mijn moeder heeft een hondje en het hondje heeft een kontje het kontje van het hondje bevat echt keiveel strontje het hondje van het kontje ik bedoelde het kotnje van m'n hondje hondjekontjehondjektonjehondjekontjehondjekontje *op melodie van sex and violence* hondje kontje strontje hondje kontje strontje hondje kontje strontje hondje kontje strontje oooooooogagagaghahahahaha (hysterisch gegiechel, zelf in te vullen) *koebel* Hondje het hondje heeft ook een mondje enne daarom zit z'n kontje vol met strontje hondjelalalalalalalalala laauuuuuu waauuuuu wawawawa woooohooondjeee ooooeeehhh !jazzy intermezzo! hondjeeeeheee, hondjeeeeheee HOOONDJEEEEEEEEEEHEEE (EggeD zingt: 'oooohohoooooo') Ik hou van m'n hondje kontje strontje hondje kontje strontje hondje oh yeah oh yeah oh yeah hoooooooohahahahaaa wooooohiewooohiewoooo enz. woef woef woef typfouten voorbehouden, copyright Lies Hoogendoorn. |
Citaat:
Teh irony.:D |
*koebel*
|
Jorge pwnt hoesje.
Botulism zegt: Ik ben de letters op het muller is je niet waardf-bord 1 voor 1 aan het overtrekken in psp, check mijn toewijding. :( Even allemaal mad repstecptzorz pwnen. |
|
Ik pink een traantje weg hier. :(
|
Ik heb zojuist "Je moeder." naar mijn broer gemaild.
|
ahh wat zielig voor die jongen dat ie een stompje heeft:(
|
Je bent een rund lalala.... (8)
|
http://usera.imagecave.com/botulism/front.jpg
evt. wijzigingen zijn nog mogelijk, maar uiteraard NIET WENSELIJK! :nono: |
Fucking macdonalds opt frontje. Dan liever hondjekontjeeeeee.
|
harde hoes, dat wordt hem!
|
Citaat:
|
haha, harde hoes.
|
en weer eens totaal geen credits voor de fotograaf he! :mad:
|
En terecht.
Citaat:
|
Rutger zegt:
hehe ik spot mij |
Citaat:
|
ik bedoelde in dit topic :mad:
ach als ik ooit mijn zelfgemaakte naaktfoto's online zet zullen er genoeg credits zijn. (L). |
!!!!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |