![]() |
Wie Luistert Er Wel Is Bubling/Bobling/Bobbeling...
wie luistert hier wel is naar bubling,bobbeling,bobling...
en wie weet waar je de nieuwste mixen ken downloaden ? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Afz : Peter |
wat versta jij onder bubbling?
die remixes op allerlei RnB troep of echt die dancehall zoals beenie man mr vegas lady G red rat etc ? Rat |
bubbeling is gewoon zwaar klote behalve me co bo sa maar dat is dacht ik surinaamse muziek
|
Citaat:
|
Citaat:
surinaams? nee jamaicaans Rat |
Nee peter ik luister niet naar bubling/bobling/bobbeling
|
hmmz, neej, al hoorde k laatst in de coffeeshop (neej ik blow niet, zocht tijdens lifestyle meeting een spiegel) hele koele, maar dat was egt uit t jaar 0 ofzoow
|
Janlugt schreef:
Bubbling???? Dat is toch van die surinaamse muziek maar dan sneller? Houd ik niet zo van -------------------------------------------------------------------------------- surinaams? nee jamaicaans Rat ________________ Nee joh dat is dancehall wat jij bedoelt Rat,bubbeling is dj Memmie dj kenneth[surinaams] en zulke zooi. Dancehall is wel zwaar relaxt vooral Sean paul en baby sham. |
Iemand zei al dat van die remix-bubbling-R&B-nummers shit zijn, daar ben ik het helemaal mee eens!! Ik hoor maar nauwelijks een goeie bubbling remix die een beetje leuk klinkt en niet zoals alle andere bubbling nummers...
|
Eyo
Ik luister naar bubbling, alleen de laatste tijd zijn er allemaal dj's die denken dat ze het kunnen, das wel jammer voor de bubbling. Check op www.sarwin.com Of via kazaa gewoon bubbling in typen. LATRa MASTerr |
Ik niet, want dat is geen muziek.
|
Citaat:
ja ok maar dat is wel de oorsprong van bubbling het idee van de beats komt van de dancehall, en volgens mij worden de meeste bubbling remixes van die RnB shit gewoon hier gemaakt dat het toevallig surinamers zijn heeft niets te maken met dat de muziek daar vandaan komt(denk ik) RAt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |